Hüse Zoltán (2023) A fogyasztói vélemények jelentősége az utazási szolgáltatások piacán. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Hüse Zoltán_GYFQ13.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
A fogyasztói vélemények hatása az online szállásfoglalásra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat 2023_01_06.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (255kB) |
|
PDF
Hüse Zoltán.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban az utazási szolgáltatások piacát vizsgálom. Kutatom a fogyasztói döntéshozatali folyamatot, valamint az online értékelések, fogyasztói vélemények szerepét az online szállásfoglalási szokásokra nézve. A primer kutatási eredmények elemzése és összegzése után ajánlásokat teszek a szálláshelykiadók részére, valamint szó kerül arra is, hogy miképp tudják fejleszteni szolgáltatásukat, továbbá, hogyan kell bizonyos értékeléseket kezelni annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb értékelési átlag legyen elérhető számukra, és a növelhessék fogyasztóik, visszatérő vendégeik számát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | döntéshozatal, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói magatartás, szálláshely-szolgáltatás, szegmentálás, szolgáltatás, utazás, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:30 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |