Könnyű Sarolta (2023) A gamification hatékonysága a Z generáció eléréseben az online marketingen keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Könnyű Sarolta_KH5SZ2_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (534kB) |
|
PDF
Biralat_Konnyu_Sarolta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
|
PDF
KS_BNKMHK_A gamification hatékonysága_BIRALAT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (167kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a Z generáció hatékony elérését vizsgálja az online marketingben használt gamification eszköz által. A szekunder kutatás során áttekintem a Z generációs viselkedést, főként az online térben, valamint megállapítom a marketingesek előtt álló kihívásokat, a Z generáció elérésének fókuszában. Továbbá vizsgálom az online felületeket és a hirdetés típusokat, amelyek relevánsak lehetnek a játékosítás szempontjából. A primer kutatásban saját kérdőíves kutatásom eredményeit osztom meg, elemezve a válaszokat, majd a válaszokból konklúziót levonva javaslatokat teszek a hirdetők számára, hogy miért és hogyan érdemes kivitelezni a gamification eszközét az online hirdetésekben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gamification, hirdetések, Játékosítás, online marketing, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:30 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |