A gamification hatékonysága a Z generáció eléréseben az online marketingen keresztül

Könnyű Sarolta (2023) A gamification hatékonysága a Z generáció eléréseben az online marketingen keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Könnyű Sarolta_KH5SZ2_Szakdolgozat.pdf] PDF
Könnyű Sarolta_KH5SZ2_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (534kB)
[thumbnail of Biralat_Konnyu_Sarolta.pdf] PDF
Biralat_Konnyu_Sarolta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)
[thumbnail of KS_BNKMHK_A gamification hatékonysága_BIRALAT.pdf] PDF
KS_BNKMHK_A gamification hatékonysága_BIRALAT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (167kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a Z generáció hatékony elérését vizsgálja az online marketingben használt gamification eszköz által. A szekunder kutatás során áttekintem a Z generációs viselkedést, főként az online térben, valamint megállapítom a marketingesek előtt álló kihívásokat, a Z generáció elérésének fókuszában. Továbbá vizsgálom az online felületeket és a hirdetés típusokat, amelyek relevánsak lehetnek a játékosítás szempontjából. A primer kutatásban saját kérdőíves kutatásom eredményeit osztom meg, elemezve a válaszokat, majd a válaszokból konklúziót levonva javaslatokat teszek a hirdetők számára, hogy miért és hogyan érdemes kivitelezni a gamification eszközét az online hirdetésekben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gamification, hirdetések, Játékosítás, online marketing, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:30
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet