Bakai Panna (2023) Kijutni a fogságból: A szabadulószobák piaca és rejtélyei a marketing tükrében, a Pániq-szoba példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_BAKAIPANNA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (7MB) |
|
PDF
Bakai Panna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
|
PDF
Bakai Panna külső konzulens bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (401kB) |
Absztrakt (kivonat)
Vizsgálatom célja az, hogy primer és szekunder kutatások felhasználásával megvizsgáljam a szabadulószobák piacát, marketingjét, árképzését és az ezzel kapcsolatban felmerülő leggyakoribb trendeket és kihívásokat a fogyasztói magatartásban a Pániq-szoba példáján keresztül.Az elmúlt években a szabadulószobák egyre népszerűbbé váltak, és ennek eredményeként növekedett a verseny a piacon, ezen felül pedig az emberek keresik az egyedi és interaktív szórakoztató élményeket, a szabadulószobák pedig ezt nyújthatják. Az egyre növekvő számú szabadulószoba üzemeltetőknek kiemelt figyelmet kell fordítania a marketingre, hogy kitűnjenek a versenytársak közül és vonzzák a látogatókat. A fogyasztói kereslet növekedése miatt a szabadulószobák marketingje kulcsfontosságú annak érdekében, hogy vonzó ajánlatokat és élményeket kínáljon a látogatóknak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ármarketing, cégstratégia, fogyasztói magatartás, szórakozás, versenytársak elemzése |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:30 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |