Nagy László (2023) A mesterséges intelligencia hatása a munkaerőpiacra és a marketingre. Külkereskedelmi Kar.
PDF
NagyLászló_EAOKBH.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
NagyLaszloAISzakdolgozatBiralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (34kB) |
|
PDF
Nagy László_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő témája a mesterséges intelligencia hatása a jelenlegi társadalomra, munkaerőpiacra, oktatásra, illetve a marketingre. Azt gondolom ez a téma nagyon aktuális az egyre digitalizálódó világban és nagy hatással lesz a jövőben ennek a megjelenése sok területen, így a marketing területén is, amire kutatásom során a legnagyobb hangsúlyt fektetem. Ezért szakdolgozatomban bemutatom a jelenlegi munkaerőpiacot általánosan, illetve a jelenleg működő vállalatokról is szót ejtek, és ezt követően a mesterséges intelligencia bemutatásával folytatom, ahol külön kitérek a kialakulására, fejlődésére, a jelenlenleg használt eszközeire és a hatásaira a munkaerőpiacon. Itt ketté bontom a mesterséges intelligencia hatását a munkaerőpiacra, külön kerül bemutatásra a világszerte okozott hatása, valamint a Magyarországra gyakorolt hatása, ezt azért tartottam fontosnak, mivel nem egyenlő ütemben fejlődünk a világgal e téren sem. továbbá a Chat GPT is bemutatásra kerül, ami az AI továbbfejlesztett úgynevezett csetbotja.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Chat GPT, digitalizáció, marketing, mesterséges intelligencia, munkaerőpiac |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:30 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |