Marketingkommunikációs stratégiák a diákközösség megerősítése érdekében: A 2023-as egyetemi hallgatók perspektívája

Szilágyi Bianka Viktória (2023) Marketingkommunikációs stratégiák a diákközösség megerősítése érdekében: A 2023-as egyetemi hallgatók perspektívája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (880kB)
[thumbnail of Mélyinterjúk.pdf] PDF
Mélyinterjúk.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (127kB)
[thumbnail of BÍRÁLAT - Dr Liska Fanny.pdf] PDF
BÍRÁLAT - Dr Liska Fanny.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)
[thumbnail of Szilágyi Bianka Viktória.pdf] PDF
Szilágyi Bianka Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)

Absztrakt (kivonat)

A felsőoktatási intézmények számára egyre nagyobb jelentőséggel bír a diákközösségek fenntartása és erősítése az egyetemi életben. Azoknak az intézményeknek, amelyek megfelelően támogatják és élénkítik a diákközösségeket, sikeresebben tarthatják meg hallgatóikat, és hozzájárulhatnak az intézmény hosszú távú sikeréhez. Felmerült bennem a kérdés, hogyan lehetne elérni azt, hogy a hallgatók ne csak a tanulmányaik miatt látogassanak el az egyetemre, hanem amiatt is, hogy egy valódi, befogadó közösség tagjai akarjanak lenni. Aztán jött egy újabb kérdés: vajon meglehet-e mindezt marketingkommunikációs eszközök segítségével valósítani? Ha lehet, akkor milyen innovatív marketingkommunikációs eszközökkel tudnám erősíteni a hallgatók érdeklődését a diákközösségek iránt. Emiatt a kíváncsiság miatt választottam ezt a témát. Ugyanakkor látni szeretném, hogy ez a gyakorlatban miként valósul meg. Szakdolgozatom fő célja a marketingkommunikációs stratégiák hatékonyságának vizsgálata a diákközösségek megerősítése és a hallgatói érdeklődés felkeltése szempontjából.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Liska Fanny
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: diákközösség, innováció, kommunikációs stratégia, marketing, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:29
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet