Marketingkommunikációs stratégiák a diákközösség megerősítése érdekében: A 2023-as egyetemi hallgatók perspektívája

Szilágyi Bianka Viktória (2023) Marketingkommunikációs stratégiák a diákközösség megerősítése érdekében: A 2023-as egyetemi hallgatók perspektívája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (880kB)
[thumbnail of Mélyinterjúk.pdf] PDF
Mélyinterjúk.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (127kB)
[thumbnail of BÍRÁLAT - Dr Liska Fanny.pdf] PDF
BÍRÁLAT - Dr Liska Fanny.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)
[thumbnail of Szilágyi Bianka Viktória.pdf] PDF
Szilágyi Bianka Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)

Absztrakt (kivonat)

A felsőoktatási intézmények számára egyre nagyobb jelentőséggel bír a diákközösségek fenntartása és erősítése az egyetemi életben. Azoknak az intézményeknek, amelyek megfelelően támogatják és élénkítik a diákközösségeket, sikeresebben tarthatják meg hallgatóikat, és hozzájárulhatnak az intézmény hosszú távú sikeréhez. Felmerült bennem a kérdés, hogyan lehetne elérni azt, hogy a hallgatók ne csak a tanulmányaik miatt látogassanak el az egyetemre, hanem amiatt is, hogy egy valódi, befogadó közösség tagjai akarjanak lenni. Aztán jött egy újabb kérdés: vajon meglehet-e mindezt marketingkommunikációs eszközök segítségével valósítani? Ha lehet, akkor milyen innovatív marketingkommunikációs eszközökkel tudnám erősíteni a hallgatók érdeklődését a diákközösségek iránt. Emiatt a kíváncsiság miatt választottam ezt a témát. Ugyanakkor látni szeretném, hogy ez a gyakorlatban miként valósul meg. Szakdolgozatom fő célja a marketingkommunikációs stratégiák hatékonyságának vizsgálata a diákközösségek megerősítése és a hallgatói érdeklődés felkeltése szempontjából.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: diákközösség, innováció, kommunikációs stratégia, marketing, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:29
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet