Szilágyi Bianka Viktória (2023) Marketingkommunikációs stratégiák a diákközösség megerősítése érdekében: A 2023-as egyetemi hallgatók perspektívája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (880kB) |
|
PDF
Mélyinterjúk.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (127kB) |
|
PDF
BÍRÁLAT - Dr Liska Fanny.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
|
PDF
Szilágyi Bianka Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
A felsőoktatási intézmények számára egyre nagyobb jelentőséggel bír a diákközösségek fenntartása és erősítése az egyetemi életben. Azoknak az intézményeknek, amelyek megfelelően támogatják és élénkítik a diákközösségeket, sikeresebben tarthatják meg hallgatóikat, és hozzájárulhatnak az intézmény hosszú távú sikeréhez. Felmerült bennem a kérdés, hogyan lehetne elérni azt, hogy a hallgatók ne csak a tanulmányaik miatt látogassanak el az egyetemre, hanem amiatt is, hogy egy valódi, befogadó közösség tagjai akarjanak lenni. Aztán jött egy újabb kérdés: vajon meglehet-e mindezt marketingkommunikációs eszközök segítségével valósítani? Ha lehet, akkor milyen innovatív marketingkommunikációs eszközökkel tudnám erősíteni a hallgatók érdeklődését a diákközösségek iránt. Emiatt a kíváncsiság miatt választottam ezt a témát. Ugyanakkor látni szeretném, hogy ez a gyakorlatban miként valósul meg. Szakdolgozatom fő célja a marketingkommunikációs stratégiák hatékonyságának vizsgálata a diákközösségek megerősítése és a hallgatói érdeklődés felkeltése szempontjából.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | diákközösség, innováció, kommunikációs stratégia, marketing, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |