A selfmarketing szerepe a zenekari sikerben és hírnévben

Sallai Anna (2023) A selfmarketing szerepe a zenekari sikerben és hírnévben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Sallai_Anna_LTQCNH_szakdolgozat.pdf] PDF
Sallai_Anna_LTQCNH_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of ertekeles.pdf] PDF
ertekeles.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (34kB)
[thumbnail of Biralat_Sallai_Anna.pdf] PDF
Biralat_Sallai_Anna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a zenekari önmárkázás fontosságát boncolgattam, megvizsgáltam azokat a területeket a selfmarketingen belül, melyek elengedhetetlen és szerves részei a zenekari népszerűség megszerzéséhez, valamint megtartásához. Kutatásokat végeztem, mind primer, mind szekunder módszerekkel, illetve primer kutatásomat kvalitatív és kvantitatív részre is bontottam. Mélyinterjút készítettem egy hazai, egyre feltörekvő rockzenekarral, mely segítségével még mélyebben beleláthattam ezekbe a folyamatokba, stratégiákba.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: branding, merchandising, önmenedzselés, selfmarketing, zene, zenekar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:29
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet