Sallai Anna (2023) A selfmarketing szerepe a zenekari sikerben és hírnévben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Sallai_Anna_LTQCNH_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
ertekeles.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (34kB) |
|
PDF
Biralat_Sallai_Anna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a zenekari önmárkázás fontosságát boncolgattam, megvizsgáltam azokat a területeket a selfmarketingen belül, melyek elengedhetetlen és szerves részei a zenekari népszerűség megszerzéséhez, valamint megtartásához. Kutatásokat végeztem, mind primer, mind szekunder módszerekkel, illetve primer kutatásomat kvalitatív és kvantitatív részre is bontottam. Mélyinterjút készítettem egy hazai, egyre feltörekvő rockzenekarral, mely segítségével még mélyebben beleláthattam ezekbe a folyamatokba, stratégiákba.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, merchandising, önmenedzselés, selfmarketing, zene, zenekar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |