Szeivolt Melinda (2023) A közösségi platformok szerepe az online marketingben, és az online fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásuk. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Külső konzulensi bírálat - Szeivolt Melinda.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (112kB) |
|
PDF
Szeivolt Melinda.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja, hogy bemutassa a közösségi platformok szerepét az online marketingben, illetve átfogó képet adjon arról, hogy ez miként befolyásolja a fogyasztókat a vásárlási döntéseikben.Dolgozatomban 3 social media platformot igyekszem bemutatni, a Facebook-ot, az Instagram-ot és a TikTok-ot, illetve a kutatásom során szó lesz például a marketing célcsoportokról és az influenszer marketingről is, valamint arról, hogy ezek milyen hatással vannak a fogyasztók döntéshozatalára és elégedettségére.A primer kutatásom során kutatom, hogy vajon a közösségi média platformokon alkalmazott marketing eszközök hatékonyan befolyásolják-e a közösségi média felhasználók vásárlási döntéseit, illetve, hogy egyúttal növelik-e a konverziós arányokat is, elősegítik-e a vásárlói hűség kialakulását, vagy az esetleges impulzusvásárlást.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, fogyasztás, fogyasztói magatartás, közösségi média, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |