Gerics Roland (2023) Biotech USA a piacvezető nagyvállalkozás értékesítési és marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
H4YALW_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
2023. Szakdolgozat értékeles Gerics Roland.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (456kB) |
|
PDF
2023. Szakdolgozat Gerics Roland.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomat az ágazat bemutatásával kezdtem, ahol táplálékkiegészítő termékeket és piacon elhelyezkedő versenytársakat mutattam be.Az ágazat szemléltetése után rátértem a Biotech USA bemutatására és elhelyeztem, hogy a magyar piacon hol foglal helyet. Készítettem egy SWOT analízist és megvizsgáltam a belső és külső környezetét a vállalatnak.Miután megismerkedtem a céggel és elhelyeztem a táplálékkiegészítők piacán, ezt követően a szekunder források alapján kutattam a cég értékesítési és marketingstratégiáját, majd be is mutattam azokat.A dolgozat utolsó szakaszában a primer kutatás következett, ahol kérdőíves megkérdezést készítettem. Hat hipotézist állítottam fel, majd a válaszokat ismertettem ábrák segítségével és bemutattam az eredményeket. Legutoljárasaját véleményt, javaslatot fogalmaztam meg a céggel kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, értékesítés, értékesítési csatorna, marketing, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, piacelemzés, primer vizsgálatok, stratégia, SWOT-elemzés, versenytársak elemzése |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |