A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése

Tenk Márton Miklós (2023) A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tenk Márton Miklós (AARCOK) - SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
Tenk Márton Miklós (AARCOK) - SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Tenk Márton.pdf] PDF
Tenk Márton.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)
[thumbnail of Tenk Márton Miklós - AARCOK - szakdolgozat értékelés.pdf] PDF
Tenk Márton Miklós - AARCOK - szakdolgozat értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (69kB)

Absztrakt (kivonat)

Digitális korunkban az internet gyökeresen megváltoztatta a vállalatok és a fogyasztók közötti kommunikációt. A digitális marketing lehetőséget teremt a vállalkozások számára, hogy közvetlenül érjék el vásárlóikat, így személyre szabott kommunikációt folytatva növelhetik a fogyasztói tájékozottságot, különösen az online élelmiszer vásárlás területén. Dolgozatom a Kifli.hu online élelmiszer-kereskedelmi vállalkozás marketingkommunikációját elemzi és annak hatékonyságát mutatja be. A cég által alkalmazott marketingkommunikációs eszközök és stratégiák vizsgálatával a szakdolgozat célja, hogy bemutassa, hogyan őrzi meg a Kifli.hu a piaci pozícióját és hogyan szerezhet még nagyobb piaci részesedést a szektorban. Emellett primer kutatásom arra irányul, hogy bemutassam az online élelmiszer kereskedelem relevanciáját a magyarországi lakosság körében, különös tekintettel arra, hogy a Kifli.hu által alkalmazott marketingstratégiák mennyire hatékonyak ebben az iparágban​

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK
Kovács Veronika
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus vásárlás - online vásárlás, marketing, online élelmiszervásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:29
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet