Tenk Márton Miklós (2023) A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Tenk Márton Miklós (AARCOK) - SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Tenk Márton.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
|
PDF
Tenk Márton Miklós - AARCOK - szakdolgozat értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (69kB) |
Absztrakt (kivonat)
Digitális korunkban az internet gyökeresen megváltoztatta a vállalatok és a fogyasztók közötti kommunikációt. A digitális marketing lehetőséget teremt a vállalkozások számára, hogy közvetlenül érjék el vásárlóikat, így személyre szabott kommunikációt folytatva növelhetik a fogyasztói tájékozottságot, különösen az online élelmiszer vásárlás területén. Dolgozatom a Kifli.hu online élelmiszer-kereskedelmi vállalkozás marketingkommunikációját elemzi és annak hatékonyságát mutatja be. A cég által alkalmazott marketingkommunikációs eszközök és stratégiák vizsgálatával a szakdolgozat célja, hogy bemutassa, hogyan őrzi meg a Kifli.hu a piaci pozícióját és hogyan szerezhet még nagyobb piaci részesedést a szektorban. Emellett primer kutatásom arra irányul, hogy bemutassam az online élelmiszer kereskedelem relevanciáját a magyarországi lakosság körében, különös tekintettel arra, hogy a Kifli.hu által alkalmazott marketingstratégiák mennyire hatékonyak ebben az iparágban
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus vásárlás - online vásárlás, marketing, online élelmiszervásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |