A gyógyszeripari marketing különös tekintettel az OTC termékek piacára

Benda Vivien (2023) A gyógyszeripari marketing különös tekintettel az OTC termékek piacára. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat _ Benda Vivien _ ZYUWET.pdf] PDF
Záródolgozat _ Benda Vivien _ ZYUWET.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (910kB)
[thumbnail of Benda Vivien GM_FOSZK_belső_értékelőlap.pdf] PDF
Benda Vivien GM_FOSZK_belső_értékelőlap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (912kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témájának a gyógyszermarketing bemutatását választottam, fókuszba helyezve az OTC termékek piacát. A dolgozatom első részében egy piaci és szakirodalmi áttekintés a hangsúlyos. Először betekintést nyújt a gyógyszerpiac nemzetközi helyzetére leginkább az Európai Unióra fókuszálva, ezután bemutatja a hazai helyzetet. Ezt követően betekintést nyerünk a gyógyszeripari marketingbe. Ennek a fejezetnek a témái között megtalálható a gyógyszer, mint termék, az orvoslátogatói rendszer, a páciens, avagy a fogyasztó, illetve a reklámozás jogszabályi háttere. Ezután a második fejezet mélyebb betekintést nyújt a reklámozás és reklámköltés világába, részletezi az OTC hirdetési piac elmúlt éveinek tendenciáit. A harmadik, avagy utolsó fejezetben egy kisebb saját kutatásról olvashatunk a vény nélkül kapható gyógyszerek reklámköltéséről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: gyógyszermarketing, gyógyszerpiac, OTC, reklámköltés, reklámozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:29
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet