Benda Vivien (2023) A gyógyszeripari marketing különös tekintettel az OTC termékek piacára. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat _ Benda Vivien _ ZYUWET.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (910kB) |
|
PDF
Benda Vivien GM_FOSZK_belső_értékelőlap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (912kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témájának a gyógyszermarketing bemutatását választottam, fókuszba helyezve az OTC termékek piacát. A dolgozatom első részében egy piaci és szakirodalmi áttekintés a hangsúlyos. Először betekintést nyújt a gyógyszerpiac nemzetközi helyzetére leginkább az Európai Unióra fókuszálva, ezután bemutatja a hazai helyzetet. Ezt követően betekintést nyerünk a gyógyszeripari marketingbe. Ennek a fejezetnek a témái között megtalálható a gyógyszer, mint termék, az orvoslátogatói rendszer, a páciens, avagy a fogyasztó, illetve a reklámozás jogszabályi háttere. Ezután a második fejezet mélyebb betekintést nyújt a reklámozás és reklámköltés világába, részletezi az OTC hirdetési piac elmúlt éveinek tendenciáit. A harmadik, avagy utolsó fejezetben egy kisebb saját kutatásról olvashatunk a vény nélkül kapható gyógyszerek reklámköltéséről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | gyógyszermarketing, gyógyszerpiac, OTC, reklámköltés, reklámozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |