Kiskorúak által okozott célcsoport anomáliák torzító hatása a vállalkozások közösségi média marketing stratégiájára

Micserics Anna Mária (2023) Kiskorúak által okozott célcsoport anomáliák torzító hatása a vállalkozások közösségi média marketing stratégiájára. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kiskorúak által okozott célcsoport anomáliák torzító hatása a vállalkozások közösségi média marketing stratégiájára_Micserics Anna.pdf] PDF
Kiskorúak által okozott célcsoport anomáliák torzító hatása a vállalkozások közösségi média marketing stratégiájára_Micserics Anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Bírálat_Micserics Anna Mária.pdf] PDF
Bírálat_Micserics Anna Mária.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (256kB)
[thumbnail of Micserics_Anna_Bírálat.pdf] PDF
Micserics_Anna_Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom a TikTok platformot vizsgálja jobban. A célcsoport torzulásokat vizsgáltam ezen a platformon. Érdekesség, hogy a felhasználói szokásokat is kutattam. Ezek mellett kifejezetten néztem, hogy ezek a torzulások milyen hatással vannak a cégek marketing stratégiájára.Azért szeretném vizsgálni a TikTokon a célcsoport anomáliákat, mivel sok fiatalkorú ismerősöm számolt be arról, hogy nem a hivatalos életkorukkal vannak jelen a platformon. Ez felkeltette a figyelmemet, hiszen feltevésem szerint nagyban befolyásolhatja ez a hirdető vállalkozások célcsoportra való szűrési feltételeit, különösen az életkor tekintetében. A hamis életkori adatok a cégek számára megnehezítik az ideális vásárlói profil megalkotását, a szegmentált célcsoportok kialakítását, valamint a releváns ajánlatok kidolgozását. Az életkori torzító hatás miatt a hirdetett termékre, szolgáltatása e fiatalok esetében nincs tényleges fizetőképes kereslet, ezért az ő esetükben a hirdetési költségek egy része veszteségként jelentkezik. Így összességében a hirdetési kampányok eredményessége is jelentősen romolhat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, fiatalok, közösségi média, marketingstratégiák, Tiktok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:29
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet