Micserics Anna Mária (2023) Kiskorúak által okozott célcsoport anomáliák torzító hatása a vállalkozások közösségi média marketing stratégiájára. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kiskorúak által okozott célcsoport anomáliák torzító hatása a vállalkozások közösségi média marketing stratégiájára_Micserics Anna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Bírálat_Micserics Anna Mária.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (256kB) |
|
PDF
Micserics_Anna_Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a TikTok platformot vizsgálja jobban. A célcsoport torzulásokat vizsgáltam ezen a platformon. Érdekesség, hogy a felhasználói szokásokat is kutattam. Ezek mellett kifejezetten néztem, hogy ezek a torzulások milyen hatással vannak a cégek marketing stratégiájára.Azért szeretném vizsgálni a TikTokon a célcsoport anomáliákat, mivel sok fiatalkorú ismerősöm számolt be arról, hogy nem a hivatalos életkorukkal vannak jelen a platformon. Ez felkeltette a figyelmemet, hiszen feltevésem szerint nagyban befolyásolhatja ez a hirdető vállalkozások célcsoportra való szűrési feltételeit, különösen az életkor tekintetében. A hamis életkori adatok a cégek számára megnehezítik az ideális vásárlói profil megalkotását, a szegmentált célcsoportok kialakítását, valamint a releváns ajánlatok kidolgozását. Az életkori torzító hatás miatt a hirdetett termékre, szolgáltatása e fiatalok esetében nincs tényleges fizetőképes kereslet, ezért az ő esetükben a hirdetési költségek egy része veszteségként jelentkezik. Így összességében a hirdetési kampányok eredményessége is jelentősen romolhat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, fiatalok, közösségi média, marketingstratégiák, Tiktok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |