Hollókő turizmusmarketing tevékenységének elemzése, különös tekintettel az online kommunikáció hatásainak vizsgálatára

Vályi-Nagy Réka Virág (2023) Hollókő turizmusmarketing tevékenységének elemzése, különös tekintettel az online kommunikáció hatásainak vizsgálatára. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Vályi Nagy Réka Virág(TPAZW8)Szakdolgozat 2023.pdf] PDF
Vályi Nagy Réka Virág(TPAZW8)Szakdolgozat 2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of Vályi Nagy Réka Virág.pdf] PDF
Vályi Nagy Réka Virág.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (214kB)
[thumbnail of KülsőBírálat_VályiNagyRékaVirág.pdf] PDF
KülsőBírálat_VályiNagyRékaVirág.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (173kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája Hollókő település marketingje, azon belül is az online reklámok, illetve a digitális megjelenések hatása a turisztikára, illetve turizmus fejlődésére. Szakdolgozatomnak célja, hogy mélyrehatóan feltárjam, elemezzem a digitális megjelenések és online reklámok hatását a turisztikai fejlődésére. Szakdolgozatom első felében bemutatom Magyarország egyetlen olyan faluját, amely szerepel az UNESCO világörökségi listáján. Településmarketing alap tényezőit is ismertetem. Továbbá bemutatom a marketing szerepét és jelentőségét a turizmusban, ennek eszközeit és folyamatait. Turisztikai szempontból a kihívásokat is vizsgálni fogom.Továbbá vizsgálom Hollókő település marketingét és annak hatékonyságát a turisták vonzásában, különös tekintettel a digitális csatornákra. Konkrétan arra keresem a választ, hogy mennyire hatékonyak a digitális marketing eszközök Hollókő turizmusának növelésében. A második felében pedig részletesen körbejárom Hollókő weboldalát, közösségi média jelenlétét pl.: Facebook, Instagram és a weboldalát. Valamint az online hirdetéseket, megjelenéseket is vizsgálni fogok.Dolgozatom saját kutatási részében arra keresem a választ, hogy milyen mértékben használják a turisták az online csatornákat Hollókő településének megismeréskor és látogatásukkor. Azt térképezem fel ,hogy milyen hatékonysággal használják ezeket a digitális eszközöket a település megismerésekor továbbá, hogy ezek az eszközök mennyire vannak a segítségükre a turistáknak. A kutatást online kérdőíves felméréssel végeztem el a turisták körében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK
Kinszki Fruzsina Annamária
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális felületek, Hollókő, marketing, településmarketing, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:28
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet