Vályi-Nagy Réka Virág (2023) Hollókő turizmusmarketing tevékenységének elemzése, különös tekintettel az online kommunikáció hatásainak vizsgálatára. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Vályi Nagy Réka Virág(TPAZW8)Szakdolgozat 2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
Vályi Nagy Réka Virág.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (214kB) |
|
PDF
KülsőBírálat_VályiNagyRékaVirág.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (173kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája Hollókő település marketingje, azon belül is az online reklámok, illetve a digitális megjelenések hatása a turisztikára, illetve turizmus fejlődésére. Szakdolgozatomnak célja, hogy mélyrehatóan feltárjam, elemezzem a digitális megjelenések és online reklámok hatását a turisztikai fejlődésére. Szakdolgozatom első felében bemutatom Magyarország egyetlen olyan faluját, amely szerepel az UNESCO világörökségi listáján. Településmarketing alap tényezőit is ismertetem. Továbbá bemutatom a marketing szerepét és jelentőségét a turizmusban, ennek eszközeit és folyamatait. Turisztikai szempontból a kihívásokat is vizsgálni fogom.Továbbá vizsgálom Hollókő település marketingét és annak hatékonyságát a turisták vonzásában, különös tekintettel a digitális csatornákra. Konkrétan arra keresem a választ, hogy mennyire hatékonyak a digitális marketing eszközök Hollókő turizmusának növelésében. A második felében pedig részletesen körbejárom Hollókő weboldalát, közösségi média jelenlétét pl.: Facebook, Instagram és a weboldalát. Valamint az online hirdetéseket, megjelenéseket is vizsgálni fogok.Dolgozatom saját kutatási részében arra keresem a választ, hogy milyen mértékben használják a turisták az online csatornákat Hollókő településének megismeréskor és látogatásukkor. Azt térképezem fel ,hogy milyen hatékonysággal használják ezeket a digitális eszközöket a település megismerésekor továbbá, hogy ezek az eszközök mennyire vannak a segítségükre a turistáknak. A kutatást online kérdőíves felméréssel végeztem el a turisták körében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális felületek, Hollókő, marketing, településmarketing, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:28 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |