A mesterséges intelligencia szerepe a marketingben

Horváth Martin (2023) A mesterséges intelligencia szerepe a marketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_SYK8AL_Horváth_Martin.pdf] PDF
Szakdolgozat_SYK8AL_Horváth_Martin.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Horváth Martin_Diploma bírálat (külsős)_2024. január 07.pdf] PDF
Horváth Martin_Diploma bírálat (külsős)_2024. január 07.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (96kB)
[thumbnail of KI bírálat Horváth Martin 2023 őszi félév.pdf] PDF
KI bírálat Horváth Martin 2023 őszi félév.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (469kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban a modern üzleti élet világában elengedhetetlen a vállalkozások számára az online jelenlét. Az internet és a közösségi média platformok hirtelen ugrásszerű növekedése az elmúlt tíz évben lehetővé tette, hogy számtalan új, potenciális ügyfeleket érjenek el, hatékonyabban kommunikáljanak célközönségükkel, ezzel párhuzamosan több bevételt generáljanak, mindezt az eddiginél legrövidebb időn belül.Azonban nem csak a közösségi média bolygatta fel a piacot, hanem az olyan technológiák mint: a The Internet of Things, Big Data, a blockchain és a szakdolgozatom témája az AI vagy MI, másnéven a mesterséges intelligencia. Az utóbbi számít a legújabb technológiának, amely hatalmas marketing-átalakítási potenciált rejt magában. A szakemberek ma már világszerte próbálják a vállalkozásukhoz leginkább hozzáillő marketing -és kereskedelmi funkciókat megtalálni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kiss László
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: .NET Framework, 21. század, digitalizálás - digitalizáció, marketing, mesterséges intelligencia, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:28
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet