Horváth Martin (2023) A mesterséges intelligencia szerepe a marketingben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_SYK8AL_Horváth_Martin.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Horváth Martin_Diploma bírálat (külsős)_2024. január 07.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (96kB) |
|
PDF
KI bírálat Horváth Martin 2023 őszi félév.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (469kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban a modern üzleti élet világában elengedhetetlen a vállalkozások számára az online jelenlét. Az internet és a közösségi média platformok hirtelen ugrásszerű növekedése az elmúlt tíz évben lehetővé tette, hogy számtalan új, potenciális ügyfeleket érjenek el, hatékonyabban kommunikáljanak célközönségükkel, ezzel párhuzamosan több bevételt generáljanak, mindezt az eddiginél legrövidebb időn belül.Azonban nem csak a közösségi média bolygatta fel a piacot, hanem az olyan technológiák mint: a The Internet of Things, Big Data, a blockchain és a szakdolgozatom témája az AI vagy MI, másnéven a mesterséges intelligencia. Az utóbbi számít a legújabb technológiának, amely hatalmas marketing-átalakítási potenciált rejt magában. A szakemberek ma már világszerte próbálják a vállalkozásukhoz leginkább hozzáillő marketing -és kereskedelmi funkciókat megtalálni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | .NET Framework, 21. század, digitalizálás - digitalizáció, marketing, mesterséges intelligencia, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:28 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |