Online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Bahamas Kft. példáján keresztül

Harcsa Kinga (2023) Online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Bahamas Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Harcsa Kinga SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
Harcsa Kinga SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 27..

Download (766kB)
[thumbnail of avdhA5-e30171db-b1d6-4cf4-a55f-57abcbe88f7c.pdf] PDF
avdhA5-e30171db-b1d6-4cf4-a55f-57abcbe88f7c.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (321kB)
[thumbnail of Harcsa Kinga.pdf] PDF
Harcsa Kinga.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)
[thumbnail of HarcsaKinga_bírálat.pdf] PDF
HarcsaKinga_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (252kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom során a Bahamas Kft. online kommunikációs tevékenységét vizsgálom és azt, hogy egy – elsősorban – fagyasztott árukat forgalmazó nagykereskedelemi cég milyen módon kommunikál a fogyasztókkal és hogyan tudja vásárlásra ösztönözni őket. Ezen felül be szeretném mutatni egy új weboldal és webshop bevezetésével kapcsolatos kihívásokat, valamint ezen tevékenység fogyasztókra gyakorolt hatását/hatásait.Ahhoz, hogy egy teljes képet kapjak az online kommunikációról és ennek a fogyasztókra gyakorolt hatásáról, szakdolgozatomat egy szekunder kutatással kezdem, mely segítségével megvizsgálom a fogyasztói magatartást és a vásárlói döntést.Szakdolgozatom során be szeretném mutatni a vizsgált vállalkozás tevékenységét, a mindennapok során használt online felületeket, valamint minden olyan eszközt, melyet a vásárlásösztönzés érdekében használnak. Dolgozatom ezen részét egy online kérdőíves kutatással szeretném zárni a Bahamas Kft. vásárlói körében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítési rendszer, közösségi média, marketing, nagykereskedelem, online kommunikáció, online marketing, vásárlásösztönzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:28
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet