Online és offline kommunikációs tevékenység elemzése és bemutatása a Maternity Szülészeti- és Nőgyógyászati Magánklinika példáján keresztül

Bedő Tamara Viktória (2023) Online és offline kommunikációs tevékenység elemzése és bemutatása a Maternity Szülészeti- és Nőgyógyászati Magánklinika példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bedő_Tamara_Viktória_EN73XL.pdf] PDF
Bedő_Tamara_Viktória_EN73XL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Bedo_Tamara_Viktoria_szakdolgozat_kulso_biralat.pdf] PDF
Bedo_Tamara_Viktoria_szakdolgozat_kulso_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (474kB)
[thumbnail of Bedő Tamara.pdf] PDF
Bedő Tamara.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során arra kerestem a választ, hogy mely tényezők befolyásolják a fogyasztók döntését az állami vagy magánegészségügyi intézmény, valamint a magánegészségügyi intézmények közötti választás során. Dolgozatom célja megvizsgálni, hogy a magyar egészségügyi rendszer fennálló állapotának következtében milyen arányban választják a magánellátást nőgyógyászat, valamint szülészet esetében. Továbbá felmértem, hogy azok a fogyasztók, akik hallottak már korábban a Maternity Magánklinikáról, online vagy offline csatornákon értesültek nagyobb arányban. Kvantitatív kutatásom két elemi hipotézise, hogy ha a női testről vagy a nők egészségéről van szó (szülészet, nőgyógyászat), akkor nagyobb százalékban választják a magánegészségügyet, valamint, hogy a szülészet-nőgyógyászat szakágban a legjobb reklám a személyes ajánlás A hipotézisek bebizonyítása vagy megcáfolása érdekében a szekunder kutatást kiegészítve, saját kutatást is végeztem . A választott primer kutatási módszeremnek a kérdőíves megkérdezést választottam. Kutatásom eredményei alapján megállapítható, hogy a Maternity Magánklinika híre legfőként offline módon, azaz személyes ajánlások és más hagyományos csatornákon keresztül terjed a páciensek körében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, fogyasztói döntés, magánegészségügy, Maternity Szülészeti- és Nőgyógyászati Magánklinik, offline kommunikáció, online kommunikáció, szülészet-nőgyógyászat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:28
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet