A digitális marketing fogyasztókra gyakorolt hatása a gyorséttermek esetében

Pákai Barbara Zsófia (2023) A digitális marketing fogyasztókra gyakorolt hatása a gyorséttermek esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Pákai Barbara Zsófia_M22SQN.pdf] PDF
Szakdolgozat_Pákai Barbara Zsófia_M22SQN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of M22SQN   Pákai Barbara Zsófia külső bírálat.pdf] PDF
M22SQN Pákai Barbara Zsófia külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (421kB)
[thumbnail of Pákai Barbara.pdf] PDF
Pákai Barbara.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban arra kerestem a választ, hogy melyek azok a digitális marketing megoldások, amelyek segítségével hatékonyan lehet megszólítani a fiatal korosztályt. A dolgozat célja az, hogy bemutassa azokat marketingeszközöket, amelyekkel meg lehet győzni a potenciális és meglévő fogyasztókat arra, hogy ellátogassanak egy gyorsétterembe. A kutatásom hipotézise, hogy a fiatal generációt elsősorban közösségi média platformokon és mobilalkalmazáson keresztül lehet egyszerűen elérni, mivel ezeken a felületeken aktívan jelen vannak és biztonsággal használják őket. Kutatásomhoz kvantitatív módszert alkalmaztam, amelynek megvalósításához online kérdőíves megkérdezést készítettem. A felmérést elsődlegesen a fiatalabb generáció körében végeztem. Munkám során arra a következtetésre jutottam, hogy a vizsgált korosztályokban a leghatékonyabb eszközök a gyorséttermek esetében a közösségi média oldalak, azok közül is kiemelve az Instagram, illetve a mobilalkalmazások. A vendéglátóegységek esetében a telefonos applikációknak az utóbbi években egyre kiemeltebb szerepe van fogyasztói döntés befolyásolásában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Dr. Lenkovics Beatrix
Külső
főiskolai docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gyorsétterem, közösségi média, marketingeszközök, mobialkalmazás, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:28
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet