Zeller Henrietta (2023) A közösségi média marketingben rejlő lehetőségek, mint a generációkat összekötő híd. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Zeller_Henrietta_Szakdolgozat_2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Zeller_Henrietta_ertekeles.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (683kB) |
|
PDF
opp_generációésmunkaZeller.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (367kB) |
Absztrakt (kivonat)
A rohamosan fejlődő technológia disruptív jellegének köszönhetően, mind gazdasági, mind társadalmi megközelítésből is, a korábbiaktól eltérő módszerek, megoldások, szokások, valamint gyakorlatok jelennek meg, amely egyre nagyobb generációs szakadékot teremt; vagy egy másik nézőpontból épphogy hidakat épít? Szakdolgozatomban többek között erre a kérdésre is keresem a választ a megfelelő hazai és nemzetközi szakirodalmi bázist felhasználva. A generációs csoportok eltérő médiafogyasztási szokásait vizsgálom, különös tekintettel a közösségi média használatra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, generációs fejlődés, internetmarketing, közösségi média, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:28 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |