Morvay Brigitta (2023) A fogyasztói és vásárlói magatartás trendjei. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Morvay Brigitta_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (233kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjei. A szakdolgozatom tartalmaz egy szekunder és egy primer kutatást is, ami arról szól, hogy felmérem a kutyakozmetikákat és kiderítem a pozitív és negatív tapasztalatokat velük kapcsolatban. Az állatok iránti szeretetemből fakad, hogy ezt a témát választottam, hiszen ezzel szeretnék foglalkozni a közeljövőben. A kutatásom célja, hogy számomra kiderüljön, hogy ebben a vállalkozásban milyen költségekre lehet számítani, hány vendég várható egy hónapban, milyen a forgalom és a kiskedvencek gazdáinak a véleménye mindkét oldalról, a kutyakozmetikákról. Természetesen a hátulütője is érdekel ennek a vállalkozásnak, hogy mi lehet hiba, esetleg mi nem szimpatikus a fogyasztónak. Fontos, hogy azokat a hibákat vagy negatívumokat, amiket ők leírnak én ne kövessem el a saját kisvállalkozásom során. Nagy figyelmet fordítok arra is, hogy a kutyáknak miért is jó, ha eljutnak egy kutyakozmetikushoz. Gazdiként mire kell odafigyelnünk, miért is nem hanyagolhatjuk el házikedvencünk állapotát, hiszen a kutyakozmetikusok nem értünk, hanem értük vannak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, adatelemzés, fogyasztói magatartás, kutyakozmetikus, primer kutatás, szekunder kutatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:28 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |