Mit tanulhat a magyar kosárlabda a nemzetközi szervezetek és ligák marketingkommunikációjából?

Vörösházi Jázmin (2023) Mit tanulhat a magyar kosárlabda a nemzetközi szervezetek és ligák marketingkommunikációjából? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZD_Voroshazi_Jazmin.pdf] PDF
SZD_Voroshazi_Jazmin.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (545kB)
[thumbnail of Biralat_Voroshazi_Jazmin.pdf] PDF
Biralat_Voroshazi_Jazmin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (218kB)
[thumbnail of Vörös Jázmin-értékelés.pdf] PDF
Vörös Jázmin-értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (97kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a magyar kosárlabda marketingkommunikációjának vizsgálatával foglalkozik, illetve a sportág marketingkommunikációjának kiaknázatlan lehetőségeit térképezi fel párhuzamba vonva a nemzetközi kosárlabda sportszervezetek és ligák marketingkommunikációjával. A téma feltérképezéséhez hazai sportklubok, illetve a Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetségének marketingkommunikációs tevékenységeit állítottam szembe nemzetközi sportszervezetek és ligák ilyen típusú működésével. A dolgozat címében feltett kérdés megválaszolására hazai, sportmarketingben tevékenykedő szakemberek segítségével fogalmaztam meg válaszokat, illetve javaslatokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kosárlabda, közösségi média, marketingkommunikáció, marketingkommunikációs eszközök, marketingkommunikációs stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:28
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet