Vörösházi Jázmin (2023) Mit tanulhat a magyar kosárlabda a nemzetközi szervezetek és ligák marketingkommunikációjából? Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZD_Voroshazi_Jazmin.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (545kB) |
|
PDF
Biralat_Voroshazi_Jazmin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
|
PDF
Vörös Jázmin-értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (97kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a magyar kosárlabda marketingkommunikációjának vizsgálatával foglalkozik, illetve a sportág marketingkommunikációjának kiaknázatlan lehetőségeit térképezi fel párhuzamba vonva a nemzetközi kosárlabda sportszervezetek és ligák marketingkommunikációjával. A téma feltérképezéséhez hazai sportklubok, illetve a Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetségének marketingkommunikációs tevékenységeit állítottam szembe nemzetközi sportszervezetek és ligák ilyen típusú működésével. A dolgozat címében feltett kérdés megválaszolására hazai, sportmarketingben tevékenykedő szakemberek segítségével fogalmaztam meg válaszokat, illetve javaslatokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kosárlabda, közösségi média, marketingkommunikáció, marketingkommunikációs eszközök, marketingkommunikációs stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:28 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |