A felelős marketing fogyasztói megítélése

Brics Rebeka Erzsébet (2023) A felelős marketing fogyasztói megítélése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Brics Rebeka Erzsébet_szakdolgozat.pdf] PDF
Brics Rebeka Erzsébet_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (811kB)
[thumbnail of Brics Rebeka Erzsébet_szakdolgozati osszefoglalas.pdf] PDF
Brics Rebeka Erzsébet_szakdolgozati osszefoglalas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (254kB)
[thumbnail of BricsRebekaErzsébet.pdf] PDF
BricsRebekaErzsébet.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (225kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat-es-javaslat_2020-szeptembertol.docx.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat-es-javaslat_2020-szeptembertol.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (227kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom első fejezeteiben szekunder kutatásomat olvashatja, bemutatásra kerülnek a felelősség és a marketinggel kapcsolatos fogalmak, kiemelt szerepet kaptak a tudatos fogyasztói attitűdök bemutatása, ezentúl igyekeztem vállalati szinten is szemléltetni a témát.A következő szakaszban összetett primer kutatás bemutatását olvashatják. Kérdőíves, illetve mélyinterjús kutatásra került sor. Kérdőíves kutatásom célja, hogy megtudjam a fogyasztók döntését, vásárlási szokásait mennyire befolyásolja a társadalmunk és környezetünk jóléte.Mennyire fontos számukra, hogy a választott termékek és szolgáltatások megfelelő értékeket képviselnek, illetve konkrétan melyik tényezők fontosak számukra (pl.: akörnyezetvédelem, egészségtudatosság), ezáltal megtudhatom, hogy a marketingbe a felelősség beépítése mennyire fontos egy fogyasztó számára.Primer, mélyinterjús kutatásomban pedig arra kerestem a választ, hogy mennyire lehet hatékony egy felelős marketingstratégia, milyen eszközök milyen mértékben voltak hatásosak egy marketing szakember tapasztalatai alapján. Mivel lett sikeresebb egy vállalat, ha felelős marketingstratégiát alkalmaz. Az interjút az általam vizsgált vállalt marketing szakemberével bonyolítottam le.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Belső
főiskolai docens; Menedzsment és Vállalkozás Tanszék; PSZK
Kerek István
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, felelősség, fenntartható fejlődés, környezetbarát vállalat, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 17:53
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 17:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet