Brics Rebeka Erzsébet (2023) A felelős marketing fogyasztói megítélése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Brics Rebeka Erzsébet_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (811kB) |
|
PDF
Brics Rebeka Erzsébet_szakdolgozati osszefoglalas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (254kB) |
|
PDF
BricsRebekaErzsébet.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat-es-javaslat_2020-szeptembertol.docx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (227kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom első fejezeteiben szekunder kutatásomat olvashatja, bemutatásra kerülnek a felelősség és a marketinggel kapcsolatos fogalmak, kiemelt szerepet kaptak a tudatos fogyasztói attitűdök bemutatása, ezentúl igyekeztem vállalati szinten is szemléltetni a témát.A következő szakaszban összetett primer kutatás bemutatását olvashatják. Kérdőíves, illetve mélyinterjús kutatásra került sor. Kérdőíves kutatásom célja, hogy megtudjam a fogyasztók döntését, vásárlási szokásait mennyire befolyásolja a társadalmunk és környezetünk jóléte.Mennyire fontos számukra, hogy a választott termékek és szolgáltatások megfelelő értékeket képviselnek, illetve konkrétan melyik tényezők fontosak számukra (pl.: akörnyezetvédelem, egészségtudatosság), ezáltal megtudhatom, hogy a marketingbe a felelősség beépítése mennyire fontos egy fogyasztó számára.Primer, mélyinterjús kutatásomban pedig arra kerestem a választ, hogy mennyire lehet hatékony egy felelős marketingstratégia, milyen eszközök milyen mértékben voltak hatásosak egy marketing szakember tapasztalatai alapján. Mivel lett sikeresebb egy vállalat, ha felelős marketingstratégiát alkalmaz. Az interjút az általam vizsgált vállalt marketing szakemberével bonyolítottam le.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, felelősség, fenntartható fejlődés, környezetbarát vállalat, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 17:53 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 17:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |