Csankó Zsófia (2023) Az érzelmi intelligencia és a munkahelyi teljesítmény közötti kapcsolat vizsgálata az értékesítési területen dolgozók körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Csankó_Zsófia_CTPUP6.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Csankó_Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (282kB) |
|
PDF
Csankó Zsófia bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (322kB) |
|
PDF
Csankó Zsófia_szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A modern üzleti világ éles versenyhelyzetében a szervezetek sikere azon múlik, hogy értékesítési szakembereik mennyire jártasak a kihívásokban való eligazodásban és a stratégiai célok elérésében. Ez a dolgozat az érzelmi intelligencia, az adaptív értékesítési magatartás és az értékesítési teljesítmény összefüggését vizsgálja, az építőiparra fókuszálva egy műszaki kereskedelmi vállalaton belül. Az 50 értékesítő kolléga körében végzett vizsgálat során a kutatás pozitív kapcsolatokat támaszt alá: az érzelmi intelligencia hatással van mind az adaptív értékesítési magatartásra, mind az értékesítési teljesítményre. Az adaptív értékesítési magatartás nemcsak az értékesítési teljesítmény független befolyásolójaként jelenik meg, hanem az érzelmi intelligencia és a teljesítmény közvetítőjeként is. Az eredmények hangsúlyozzák az érzelmileg intelligens és alkalmazkodóképes értékesítési szakemberek jelentőségét a tartós ügyfélkapcsolatok előmozdításában, az értékesítési összetettségekben való eligazodásban és a csapat általános rugalmasságának fokozásában egy dinamikus üzleti környezetben. A tanulmányban összegyűjtött betekintések az elméleti vonatkozásokon túl a toborzás, a képzés és a vezetői gyakorlatok gyakorlati alkalmazásaira is kiterjednek. Elismerve a kutatás korlátait, a következtetések szilárd alapot kínálnak a jövőbeli vizsgálatokhoz, és gyakorlati útmutatást adnak azoknak a szervezeteknek, amelyek célja értékesítési erejük optimalizálása a tartós siker érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adaptív értékesítési magatartás, építőipar, értékesítés, érzelmi intelligencia, teljesítmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 17:52 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 17:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |