Bierer Mónika (2023) A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
OX77N9, István-Bierer _Mónika záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (971kB) |
|
PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk (1), István-Bierer Mónika, OX77N9.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (156kB) |
|
PDF
István-BiererMónika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (140kB) |
|
PDF
Bírálat, külső konzulnes, István-Bierer Mónika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom során a Magyar Telekom Nyrt. vállalatot vizsgáltam marketing szempontból. A marketingelemzés egy olyan folyamat, amelynek célja a vállalkozás piaci környezetének, fogyasztói viselkedésének és versenytársainak alapos megismerése. A dolgozatban részletesebben az online marketing vizsgálatával foglalkoztam, előtérbe helyezve a közösségi média platformokat. A munkám első része a szakirodalmi áttekintés, melynek során igyekeztem azokat az alapvető elemeket ismertetni, amik elengedhetetlenek egy ilyen analízis során. Ezáltal szót ejtek a marketing definiálásáról, jelentőségéről, részterületeiről, marketing menedzsmentről, koncepcióról. Emellett a stratégiai tervezésről és a marketingkommunikációról is beszámolok. Olyan alappillérek is bemutatásra kerülnek a dolgozatban, mint a marketingmix és a SWOT elemzés. Igyekeztem a dolgozatomat úgy elkészíteni, hogy az említett témakörök mind időszerűek legyenek, azaz friss információval szolgálhassak az olvasónak. A második részben a vállalat vizsgálata következik. Kezdésként a cég bemutatása szerepel, majd rövid történetéről és elhelyezéséről lesz szó. Annak érdekében, hogy minél jobban megértsük a témakört, igyekeztem megfelelően felvázolni a tevékenységi körét, azaz, hogy milyen termékekkel és szolgáltatásokkal foglalkozik. Ez nagyon fontos a vállalat behatárolása céljából. A termék- és szolgáltatásportfólió ismertetése után a piaci helyzetének vizsgálata következik a telekommunikációs piacon. Felvázolom a piac nehézségeit és lehetőségeit, valamint ismertetem a versenytársakat. A Magyar Telekom Nyrt. üzleti stratégiáján kívül a marketingstratégiát is említem, melyek alapját a digitalizáció és innováció, ügyfélélmény és elégedettség, fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás, illetve a versenyképesség adja. Az online platformok elemzése során felmértem, hogy melyik felületen milyen módon van jelen a vállalat, milyen tartalmakat oszt meg a fogyasztókkal és, hogy kinek szánja azokat. A vállalat nagyon aktív a platformjain, arra törekszik, hogy folyamatosan kapcsolódjon az ügyfelekkel és nézőkkel. Végül pedig az ügyélélményről és az ügyfélvéleményekről lesz szó. A vevői vélemények és elégedettség elengedhetetlen egy vállalat szempontjából, így ebben a részben azt fejtem ki, hogy mit tesz annak érdekében a cég, hogy a vevőit megtartsa, újakat vonzzon be, mindemellett egy közösséget építve. Az ügyfélkapcsolatok keresésének stratégiájának köszönhetően is képes Magyarország egyik piacvezető vállalataként működni. A személyre szabott megközelítés, a visszajelzés értékelése és a cselekvés, illetve az innovatív ügyfélkapcsolati eszközök azok, amik ezt lehetővé teszik. A záródolgozat célja, hogy egy általános betekintést adjon a vállalatba, kiemelve online marketingjét és, hogy lehetőséget adjon a cég működésének és stratégiájának megértéséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, online marketing, személyre szabott szolgáltatás(ok), vállalati marketing, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 17:51 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 17:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |