A marketing és marketing innováció szerepe a kkv-k növekedésében és fejlődésében

Csörnyi Kara (2023) A marketing és marketing innováció szerepe a kkv-k növekedésében és fejlődésében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Csörnyi_Kara_CNEWPI.pdf.pdf] PDF
Csörnyi_Kara_CNEWPI.pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of BA_O_csörnyi_kara.pdf] PDF
BA_O_csörnyi_kara.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (278kB)
[thumbnail of Bírálat_Csörnyi Kara.pdf] PDF
Bírálat_Csörnyi Kara.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (4MB)
[thumbnail of Csörnyi Kara.pdf] PDF
Csörnyi Kara.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (317kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom központi témája a marketing innováció és annak szerepe a magyar mikro-, kis- és középvállalkozások fejlődésében. A dolgozat célja a marketing innováció fogalmának és jelentőségének megvitatása, valamint annak bemutatása, hogyan befolyásolhatja a marketingtevékenység a KKV-k versenyképességét és növekedési potenciálját. Ezen felül a kutatásom célja az innovatív marketing gyakorlatok mélyebb megértése a KKV szektorban. Ehhez kvantitatív és kvalitatív kutatási módszereket alkalmaztam, beleértve egy kérdőíves felmérést a magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások körében, valamint egy szakmai interjút egy marketing ügynökség menedzsmentjével. Kutatásom eredményei alapján megállapítottam, hogy a marketing innováció jelentős hatással van a KKV-k üzleti teljesítményére és piaci pozíciójára, kiemelve a digitális marketing eszközök és stratégiák fontosságát a versenyképes maradásban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kozó Tamás
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Szabó István
Belső
egyetemi docens; Menedzsment és Vállalkozás Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: innováció, kis- és középvállalkozás - KKV, marketing, marketing innováció, marketingeszközök, marketingtevékenység, vállalati marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 17:51
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 17:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet