KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva

Gitei Barbara (2023) KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Gitei_Barbara_PBZT9D.pdf] PDF
Gitei_Barbara_PBZT9D.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Gitei_Barbara.pdf] PDF
BA_O_Gitei_Barbara.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (99kB)
[thumbnail of GiteiBarbara.pdf] PDF
GiteiBarbara.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (226kB)
[thumbnail of BA_B_Gitei_Barbara.pdf] PDF
BA_B_Gitei_Barbara.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (168kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom középpontjába az ügyfélélmény került, amit a Raiffeisen Bank Zrt. KKV szegmensbe tartozó vállalati ügyfelein keresztül mutattam be. Napjainkban egyre fontosabb, hogy a szolgáltatók, esetünkben a pénzintézetek felvegyék a versenyt, és egyre jobb ügyfélélményt biztosítsanak ügyfeleik számára. Az ügyfelek igényei egyre magasabbak, és ezzel egyenesen arányosan kritikusabbak is a pénzintézetekkel szemben. Nem elég azonban, ha a szolgáltatók csupán teljesítik az ügyfelek elvárásait, hanem túl kell teljesíteniük, egyedi, személyre szabott szolgáltatásokat kell kínálniuk ügyfeleik számára. A kutatás keretében részletesen vizsgáltam a Raiffeisen Bank Zrt. vállalati ügyfeleinek ügyfélélményét és elégedettségét, különös tekintettel az ügyfélkiszolgálás és a digitális csatornák területére. A kutatásom célja az volt, hogy megvizsgáljam, hogy a Raiffeisen Bank Zrt.-nél hogyan valósul meg az ügyfélélmény, mennyire elégedettek az ügyfelek a szolgáltatásokkal, illetve milyen elakadásokat, milyen kiemelten pozitív élményeket tapasztalnak a szolgáltatásnyújtás során, mi jelent számukra élményt. Arra a kérdésre kerestem a választ, hogy mik a KKV szegmens ügyfélélmény-elvárásai a számlavezető bankjuk felé. Az ügyfélélmény minősége napjainkban kulcsfontosságú szerepet játszik a vállalatok sikerében, hiszen közvetlen hatással van az üzleti eredményekre és az ügyfélelégedettség növekedésével jár együtt, ami az árbevétel emelkedéséhez vezethet. A szolgáltató szektorban a vállalatok közötti versenyben az ügyfélélmény fejlesztése kiemelt stratégiai cél, hiszen a fogyasztók hajlandók többet fizetni a kiváló élményért. Ez kivetíthető a Raiffeisen Bank Zrt.-re, tekintve, hogy már számos olyan kezdeményezést vezetett be, amelyek az ügyfélélmény javítására irányulnak. Ilyen fejlesztések közé tartozik a digitális csatornák folyamatos fejlesztése, az ügyintézési folyamatok gyorsítása, a várakozási idők csökkentése és az ügyfelek elégedettségét növelő kezdeményezések bevezetése. Az ügyfélélmény kialakulásában és javításában számos tényező játszik szerepet, beleértve az élményt, az elégedettséget, az értéket vagy a szolgáltatásminőséget. A kutatásban részletesen elemeztem ezeket a tényezőket, és fény derült arra, hogy ezek a tényezők hogyan befolyásolják az ügyfelek élményeit a banki szolgáltatások során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Belső
főiskolai docens; Menedzsment és Vállalkozás Tanszék; PSZK
Guba László Attila
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B piacok, fogyasztói magatartás, Raiffeisen Bank Zrt., ügyfélélmény, ügyfélkapcsolat-menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 17:50
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 17:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet