Gitei Barbara (2023) KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Gitei_Barbara_PBZT9D.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Gitei_Barbara.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (99kB) |
|
PDF
GiteiBarbara.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
|
PDF
BA_B_Gitei_Barbara.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (168kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom középpontjába az ügyfélélmény került, amit a Raiffeisen Bank Zrt. KKV szegmensbe tartozó vállalati ügyfelein keresztül mutattam be. Napjainkban egyre fontosabb, hogy a szolgáltatók, esetünkben a pénzintézetek felvegyék a versenyt, és egyre jobb ügyfélélményt biztosítsanak ügyfeleik számára. Az ügyfelek igényei egyre magasabbak, és ezzel egyenesen arányosan kritikusabbak is a pénzintézetekkel szemben. Nem elég azonban, ha a szolgáltatók csupán teljesítik az ügyfelek elvárásait, hanem túl kell teljesíteniük, egyedi, személyre szabott szolgáltatásokat kell kínálniuk ügyfeleik számára. A kutatás keretében részletesen vizsgáltam a Raiffeisen Bank Zrt. vállalati ügyfeleinek ügyfélélményét és elégedettségét, különös tekintettel az ügyfélkiszolgálás és a digitális csatornák területére. A kutatásom célja az volt, hogy megvizsgáljam, hogy a Raiffeisen Bank Zrt.-nél hogyan valósul meg az ügyfélélmény, mennyire elégedettek az ügyfelek a szolgáltatásokkal, illetve milyen elakadásokat, milyen kiemelten pozitív élményeket tapasztalnak a szolgáltatásnyújtás során, mi jelent számukra élményt. Arra a kérdésre kerestem a választ, hogy mik a KKV szegmens ügyfélélmény-elvárásai a számlavezető bankjuk felé. Az ügyfélélmény minősége napjainkban kulcsfontosságú szerepet játszik a vállalatok sikerében, hiszen közvetlen hatással van az üzleti eredményekre és az ügyfélelégedettség növekedésével jár együtt, ami az árbevétel emelkedéséhez vezethet. A szolgáltató szektorban a vállalatok közötti versenyben az ügyfélélmény fejlesztése kiemelt stratégiai cél, hiszen a fogyasztók hajlandók többet fizetni a kiváló élményért. Ez kivetíthető a Raiffeisen Bank Zrt.-re, tekintve, hogy már számos olyan kezdeményezést vezetett be, amelyek az ügyfélélmény javítására irányulnak. Ilyen fejlesztések közé tartozik a digitális csatornák folyamatos fejlesztése, az ügyintézési folyamatok gyorsítása, a várakozási idők csökkentése és az ügyfelek elégedettségét növelő kezdeményezések bevezetése. Az ügyfélélmény kialakulásában és javításában számos tényező játszik szerepet, beleértve az élményt, az elégedettséget, az értéket vagy a szolgáltatásminőséget. A kutatásban részletesen elemeztem ezeket a tényezőket, és fény derült arra, hogy ezek a tényezők hogyan befolyásolják az ügyfelek élményeit a banki szolgáltatások során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B piacok, fogyasztói magatartás, Raiffeisen Bank Zrt., ügyfélélmény, ügyfélkapcsolat-menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 17:50 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 17:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |