Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében

Bertalan Kristóf (2023) Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Bertalan_Kristóf_F6ESS8.pdf] PDF
Bertalan_Kristóf_F6ESS8.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Bertalan_Kristóf.pdf] PDF
BA_O_Bertalan_Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (150kB)
[thumbnail of Bertalan Kristóf bírálat 2023 12 13.pdf] PDF
Bertalan Kristóf bírálat 2023 12 13.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (302kB)
[thumbnail of BA_B_Bertalan_Kristóf.pdf] PDF
BA_B_Bertalan_Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (472kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom központi témája a kisvállalkozások marketingkommunikációja. Szakdolgozatom célja az volt, hogy a soproni kisvállalkozások optikus szegmensének marketingtevékenységét megvizsgálva egy összefoglaló képet kapjak a kisvállalkozások marketingkommunikációjának sajátosságairól. Dolgozatom első részében ismertettem a témával kapcsolatos elméleti hátteret szakirodalmak feldolgozásával, általánosan bemutattam a kisvállalkozásokat, a marketingkommunikációs stratégia elemeit és ismertettem annak fontosságát, továbbá a kisvállalati marketing és a kommunikációs csatornák jellemzőit. A 2023-as év végén aktuális marketingtrendek bemutatására is sor került a kutatáshoz kapcsolódóan. Kutatásom során kvalitatív módszertant alkalmaztam, amely során soproni optikus kisvállalkozások vezetőivel beszélgettem félig strukturált interjúk keretében. A kutatás fókuszában az állt, hogy mélyebb betekintést nyerjek abba, hogyan használják ki a kisvállalkozások a rendelkezésre álló hirdetési lehetőségeket, milyen alapokon hozzák meg döntéseiket és milyen mértékben alkalmazzák az éppen aktuális trendeket a marketingkommunikáció terén. Eredményeimet részletesen bemutatom dolgozatomban, amelyből levonom a következtetéseket. Emellett javaslatokat teszek a kisvállalkozások számára a hatékonyabb marketingstratégia kialakítása érdekében. Célom, hogy olyan iránymutatást nyújtsak, ami segíti ezeket a vállalkozásokat a versenyképesebb és hatékonyabb marketingkommunikáció alkalmazásában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kisvállalkozások, kvalitatív módszerek, marketing, marketingkommunikáció, sopron, stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 17:49
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 17:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet