Bertalan Kristóf (2023) Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Bertalan_Kristóf_F6ESS8.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Bertalan_Kristóf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (150kB) |
|
PDF
Bertalan Kristóf bírálat 2023 12 13.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (302kB) |
|
PDF
BA_B_Bertalan_Kristóf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (472kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom központi témája a kisvállalkozások marketingkommunikációja. Szakdolgozatom célja az volt, hogy a soproni kisvállalkozások optikus szegmensének marketingtevékenységét megvizsgálva egy összefoglaló képet kapjak a kisvállalkozások marketingkommunikációjának sajátosságairól. Dolgozatom első részében ismertettem a témával kapcsolatos elméleti hátteret szakirodalmak feldolgozásával, általánosan bemutattam a kisvállalkozásokat, a marketingkommunikációs stratégia elemeit és ismertettem annak fontosságát, továbbá a kisvállalati marketing és a kommunikációs csatornák jellemzőit. A 2023-as év végén aktuális marketingtrendek bemutatására is sor került a kutatáshoz kapcsolódóan. Kutatásom során kvalitatív módszertant alkalmaztam, amely során soproni optikus kisvállalkozások vezetőivel beszélgettem félig strukturált interjúk keretében. A kutatás fókuszában az állt, hogy mélyebb betekintést nyerjek abba, hogyan használják ki a kisvállalkozások a rendelkezésre álló hirdetési lehetőségeket, milyen alapokon hozzák meg döntéseiket és milyen mértékben alkalmazzák az éppen aktuális trendeket a marketingkommunikáció terén. Eredményeimet részletesen bemutatom dolgozatomban, amelyből levonom a következtetéseket. Emellett javaslatokat teszek a kisvállalkozások számára a hatékonyabb marketingstratégia kialakítása érdekében. Célom, hogy olyan iránymutatást nyújtsak, ami segíti ezeket a vállalkozásokat a versenyképesebb és hatékonyabb marketingkommunikáció alkalmazásában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kisvállalkozások, kvalitatív módszerek, marketing, marketingkommunikáció, sopron, stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 17:49 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 17:49 |
Actions (login required)
Tétel nézet |