Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei

Baintner Katinka (2023) Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Baintner Katinka_GJDZC4_GM.pdf] PDF
Baintner Katinka_GJDZC4_GM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Mellékletek.pdf] PDF
Mellékletek.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (181kB)
[thumbnail of Baintner Katinka_szakdolgozati-osszefoglalas.pdf] PDF
Baintner Katinka_szakdolgozati-osszefoglalas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (210kB)
[thumbnail of Baintner Katinka_bírálat_GM_FLK.pdf] PDF
Baintner Katinka_bírálat_GM_FLK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (161kB)
[thumbnail of külső konzulens.pdf] PDF
külső konzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája az ügyfélkapcsolati menedzsment volt. Úgy vélem, hogy a mai korban igencsak meghatározóvá vált, hogy az egyes vállalatok milyen kapcsolatokat alakítanak ki üzleti partnereikkel, vásárlóikkal. Egy jó kapcsolat kialakítása igencsak idő-és erőforrásigényes, mégis a vállalatok vállalják ennek költségeit, sőt igyekeznek folyamatosan mérni azt, hogy hogyan felelhetnének meg az adott pillanatban a rendelkezésükre álló tudásuk szerint a legjobban partnerieknek, vásárlóiknak, hogy minél inkább kialakítsák bennük a hűséget. Ez szintén egy kulcsfontosságú tényező, hiszen ügyfeleik, vásárlóik elvesztésével veszélybe kerül hosszú távú piaci fennmaradásuk. Ahhoz, hogy ne veszítsenek ügyfeleket, vásárlókat mindenképpen szükséges tudniuk, melyek azok a tényezők, amelyekkel elégedettek, és melyeket szükségesátalakításoknak alávetni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vezetés és Emberi Erőforrás Fejlesztés Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, elégedettség, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment, vállalati stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 16:37
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 16:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet