A CIB Bank marketingkommunikációja

Meilinger Botond László (2023) A CIB Bank marketingkommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of projektmunka3.pdf] PDF
projektmunka3.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (681kB)
[thumbnail of KM FOSZK bírálati lap DR Meilinger Botond László.pdf] PDF
KM FOSZK bírálati lap DR Meilinger Botond László.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (329kB)

Absztrakt (kivonat)

A CIB Bank marketingkommunikációjaKutatási kérdéseim:1.Milyen a CIB Bank marketingkommunikációjának a megítélése?2.Mennyire hiteles a CIB Bank marketingkommunikációja?3.Mik azok a területek, amelyeket optimalizálni vagy javítani kellene a bank marketingkommunikációján belül?Projektmunkám témája, a CIB Bank marketingkommunikációja, és hogy az emberek hogyan vélekednek róla. A dolgozatom elején szeretném bemutatni a vállalatot röviden, a történelmét, hogy mivel foglalkoznak, milyen céljaik vannak, és milyen díjakat nyertek már korábban, a marketingkommunikációval kapcsolatban. A rövid cégbemutató után, a legfontosabb fogalmak definícióját szeretném ismertetni, majd utána a szakirodalmak segítségével jobban ki szeretném őket bontani, kezdve a marketinggel, amiből át szeretném térni a kommunikációra, és azon keresztül szeretnék áttérni a marketingkommunikációra, és annak feladatira, pl a hitelességre. A fogalmak és a szakirodalmi áttekintés után fogok rátérni a munkám lényegi részére, a kutatásomra. A kutatásom egy primer kutatás, amelyet a saját magam által összeállított kérdőív segítségével végzek, amelynek az elején demográfiai kérdések helyezkednek, majd azok után jönnek a bank marketingkommunikációjára irányuló kérdések. A kérdőív második részében, főként skálás válaszokat vannak, hogy könnyebben tudtam majd a válaszokat kielemezni. Miután bemutattam a kutatási módszeremet, utána térek rá a lényegre, a kérdőív válaszainak elemzésére. Előszőr csak feltüntettem a válaszok, és röviden elemzem, majd ezután fog csak következni a mélyelemzés. A mélyelemzésben, a Pearson-féle korreláció alapján fogok összefüggéseket keresni a válaszok között, amelyben az SPSS Statistics lesz segítségemre, hiszen ez az a program, ami elvégzi a számításokat, hogy könnyebben megtaláljam az összefüggések. Az összefüggésekről is készítek ábrákat, a sima válaszokhoz, hasonlóan, hogy könnyebben szemléltetni tudjam, a válaszok között talált összefüggéseket. Miután megvolt a mélyelemzés, megválaszolom a kutatási kérdéseimet, majd írok egy rövid összegzést a dolgozatom lényegi részeiből, és szemléltetem, hogy mikre is jöttem rá a kutatás során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Dobó Róbert
Belső
egyetemi adjunktus; Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bankmarketing, hitelesség, marketing, marketingkommunikáció, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:07
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet