Meilinger Botond László (2023) A CIB Bank marketingkommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
projektmunka3.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (681kB) |
|
PDF
KM FOSZK bírálati lap DR Meilinger Botond László.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (329kB) |
Absztrakt (kivonat)
A CIB Bank marketingkommunikációjaKutatási kérdéseim:1.Milyen a CIB Bank marketingkommunikációjának a megítélése?2.Mennyire hiteles a CIB Bank marketingkommunikációja?3.Mik azok a területek, amelyeket optimalizálni vagy javítani kellene a bank marketingkommunikációján belül?Projektmunkám témája, a CIB Bank marketingkommunikációja, és hogy az emberek hogyan vélekednek róla. A dolgozatom elején szeretném bemutatni a vállalatot röviden, a történelmét, hogy mivel foglalkoznak, milyen céljaik vannak, és milyen díjakat nyertek már korábban, a marketingkommunikációval kapcsolatban. A rövid cégbemutató után, a legfontosabb fogalmak definícióját szeretném ismertetni, majd utána a szakirodalmak segítségével jobban ki szeretném őket bontani, kezdve a marketinggel, amiből át szeretném térni a kommunikációra, és azon keresztül szeretnék áttérni a marketingkommunikációra, és annak feladatira, pl a hitelességre. A fogalmak és a szakirodalmi áttekintés után fogok rátérni a munkám lényegi részére, a kutatásomra. A kutatásom egy primer kutatás, amelyet a saját magam által összeállított kérdőív segítségével végzek, amelynek az elején demográfiai kérdések helyezkednek, majd azok után jönnek a bank marketingkommunikációjára irányuló kérdések. A kérdőív második részében, főként skálás válaszokat vannak, hogy könnyebben tudtam majd a válaszokat kielemezni. Miután bemutattam a kutatási módszeremet, utána térek rá a lényegre, a kérdőív válaszainak elemzésére. Előszőr csak feltüntettem a válaszok, és röviden elemzem, majd ezután fog csak következni a mélyelemzés. A mélyelemzésben, a Pearson-féle korreláció alapján fogok összefüggéseket keresni a válaszok között, amelyben az SPSS Statistics lesz segítségemre, hiszen ez az a program, ami elvégzi a számításokat, hogy könnyebben megtaláljam az összefüggések. Az összefüggésekről is készítek ábrákat, a sima válaszokhoz, hasonlóan, hogy könnyebben szemléltetni tudjam, a válaszok között talált összefüggéseket. Miután megvolt a mélyelemzés, megválaszolom a kutatási kérdéseimet, majd írok egy rövid összegzést a dolgozatom lényegi részeiből, és szemléltetem, hogy mikre is jöttem rá a kutatás során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bankmarketing, hitelesség, marketing, marketingkommunikáció, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:07 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |