Horváth Luca (2023) The improvement of Brunchcafé’s customer journey through online marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
THESIS__2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Luca_Horvath.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (260kB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Katalin_Horváth_Luca_2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (322kB) |
Absztrakt (kivonat)
In my thesisI would like to introduce the customer journey of Brunchcafé Kft. To have a better look at their online presence, and solve the problems occurring with the company, by planning a future online platform. Also to have a look at improvement ideas, try to work out an active social presence on facebook, instagram, google maps and so on. Showing the importance of customer feedback through social media for future possible customers. Also have a look at its future cost, whether there are any hidden costs, and why it’s important to maintain the social media page regularly. And to see how it will benefit the company in the future.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, business planning, management, online marketing, Small business |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:07 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |