The improvement of Brunchcafé’s customer journey through online marketing

Horváth Luca (2023) The improvement of Brunchcafé’s customer journey through online marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of THESIS__2023.pdf] PDF
THESIS__2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Luca_Horvath.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ_Luca_Horvath.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (260kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Katalin_Horváth_Luca_2024.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Katalin_Horváth_Luca_2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (322kB)

Absztrakt (kivonat)

In my thesisI would like to introduce the customer journey of Brunchcafé Kft. To have a better look at their online presence, and solve the problems occurring with the company, by planning a future online platform. Also to have a look at improvement ideas, try to work out an active social presence on facebook, instagram, google maps and so on. Showing the importance of customer feedback through social media for future possible customers. Also have a look at its future cost, whether there are any hidden costs, and why it’s important to maintain the social media page regularly. And to see how it will benefit the company in the future.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, business planning, management, online marketing, Small business
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:07
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet