Hegyi Nikolett (2023) Startup vállalkozások marketingje Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
PDF dokumentum.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (642kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ HEGYI NIKOLETT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (284kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Hegyi_Nikolett_Sarkadi_Katalin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (373kB) |
Absztrakt (kivonat)
Startup világ kialakulásának történelmi áttekintése, ökoszisztémák bemutatása és ezek szereplői. Támogatások startupok számára Magyarországon. Exit stratégiák típusai, startupok bukásának okai. Induló vállalkozások marketingstratégiája, online marketing elemei, célcsoportok meghatározásának kiemelt szerepe és a csatornák bemutatása. Márkaépítés és webergonómia sajátosságai, ismertetve a világmárkák rangsorát. A kutatás korai fázisú startupok mélyinterjúi tartalmazza és a következtetésből leszűrt javaslatokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | márkaépítés, online marketing, startup, validáció, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:07 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |