Startup vállalkozások marketingje Magyarországon

Hegyi Nikolett (2023) Startup vállalkozások marketingje Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of PDF dokumentum.pdf] PDF
PDF dokumentum.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (642kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ HEGYI NIKOLETT.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ HEGYI NIKOLETT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (284kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Hegyi_Nikolett_Sarkadi_Katalin.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Hegyi_Nikolett_Sarkadi_Katalin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (373kB)

Absztrakt (kivonat)

Startup világ kialakulásának történelmi áttekintése, ökoszisztémák bemutatása és ezek szereplői. Támogatások startupok számára Magyarországon. Exit stratégiák típusai, startupok bukásának okai. Induló vállalkozások marketingstratégiája, online marketing elemei, célcsoportok meghatározásának kiemelt szerepe és a csatornák bemutatása. Márkaépítés és webergonómia sajátosságai, ismertetve a világmárkák rangsorát. A kutatás korai fázisú startupok mélyinterjúi tartalmazza és a következtetésből leszűrt javaslatokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: márkaépítés, online marketing, startup, validáció, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:07
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet