HELL Energy KFT. Sales és Trade promotion tevékenységének elemzése

Tóth Benedek Aurél (2023) HELL Energy KFT. Sales és Trade promotion tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of HELL Energy KFT. Sales és Trade promotion tevékenységének elemzése.pdf] PDF
HELL Energy KFT. Sales és Trade promotion tevékenységének elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (595kB)
[thumbnail of TóthBenedekAurél_BA_KM_magyar_bírálati_lap_KÜLSŐ_GyÁ.pdf] PDF
TóthBenedekAurél_BA_KM_magyar_bírálati_lap_KÜLSŐ_GyÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (295kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Tóth_Benedek_Aurél_Kovács_A.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Tóth_Benedek_Aurél_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (209kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a HELL Energy Kft. Sales és Trade Promotion tevékenységeit, valamint a vállalkozás múltbéli eredményeit elemezzem, kiértékeljem, és összevessem a hazai és globális változásokkal. A magántulajdonban lévő társaság részletes tevékenységi köre és egyéb paraméterei a cég bemutatásáról szóló bekezdésben kerülnek bemutatásra. A szakdolgozatom három kutatási kérdésre keresi a választ, melyek kulcsfontosságú témaköröket érintenek a HELL Energy működésében és piacvezető mivoltijának elérésében. 1. kutatási kérdés: A személyes marketing kommunikációnak milyen eszközeit használja ki a HELL Energy? 2. kutatási kérdés: Hogyan közelíti meg a HELL Energy a fiatalokat és igyekszik őket a vásárlóközönségük részévé tenni? 3. kutatási kérdés: A különböző vásárló típusok közül, kik a legaktívabb vásárlók a HELL Energy-nek, és mit tehetne a cég annak érdekében, hogy a kevésbé aktív csoportokat is a vásárlói között tudhassa? Dolgozatom első felében a marketinget mutattam be, több megközelítési szempontból, és több részre szétszedve, hogy ezáltal további szakirodalmi elemzésemben az élménymarketing fogalmát és ennek elemzését, még pontosabban tudjam elvégezni. Az ezt követő marketingkommunikációval részletesebben foglalkozó részben bemutattam azokat az ATL (Above the Line), BTL (Below the Line) és TTL (Through the Line) eszközöket, amelyek részét képezik a Hell által szervezett eseményeknek és rendezvényeknek. A következő részben az élményközpontú marketing vizsgálatával folytattam kutatói munkámat. Elkülönítettem és külön definiáltam az esemény- és az élménymarketing fogalmát. Kitértem a rendezvényekre, a rendezvények szervezésére, valamint a hostessek szerepére a rendezvényeken. Végül dolgozatom második felében kitértem primerkutatásom elemzésére. Először demográfiai adatokat vizsgáltam, majd a kitöltők korábbi tapasztalatait vizsgáltam meg. Kutatásomban vizsgáltam a promóciókban résztvevő kitöltők véleményeit a promóciókról. Majd a kitöltők körében ezen rendezvények megítélésivel, és hatásaival folytattam kutatásomat. Dolgozatom fő célja az volt, megvizsgáljam és elemezzem a Hell Energy Kft. Magyarország Sales és Trade promotion tevékenységeit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingkommunikáció, marketingmix, Offline marketing, sales promotion, vásárlói szokás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:07
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet