Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben: Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után

Farouq Sadaf (2023) Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben: Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Farouq_Sadaf_Kovács_A.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Farouq_Sadaf_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (211kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Farouq Sadaf_Dr_Miklós_Ilona.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Farouq Sadaf_Dr_Miklós_Ilona.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (199kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban megvizsgáltam a koronavírus okozta változásokat az online és offline élelmiszer vásárlási szokásokat illetően. Aktualitását az adja, hogy az elmúlt időszakban markáns változások mentek végbe szinte valamennyi szektorban, így a kereskedelemben is, melynek főként a koronavírus-járvány kitörése és az azt követő megváltozott életmód volt a felelős. Célom volt, hogy egy átfogó elméleti képet mutassak be a témáról és az aktuális trendekről. A szakirodalmi áttekintésem fókuszában az élelmiszer-kereskedelem változásai álltak. Továbbá feltérképeztem azt is, hogy a szigorú karantén intézkedések feloldásával milyen irányban változott a helyzet, az új szokások megmaradtak-e, vagy visszatértek. Szakirodalmi áttekintésem során releváns tankönyvek, szakcikkek, folyóiratok anyagait mutattam be. Kutatási módszeremnek a kérdőívet választottam, ugyanis így széles körben meg tudtam osztani vásárlási szokásaimra vonatkozó kérdésemet, melyet különböző online egyetemista, illetve kérdőív kitöltő csoportokban terjesztettem. Emiatt természetesen a kitöltők nagyrésze a 18-25 év közötti korosztály volt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, élelmiszer-kereskedelem, fogyasztói magatartás, fogyasztói preferenciák, koronavírus-járvány (COVID-19)
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:07
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet