Változások és a digitalizáció előretörése a gyógyszeripari marketingben a Covid-19 járvány hatására

Zajácz István (2023) Változások és a digitalizáció előretörése a gyógyszeripari marketingben a Covid-19 járvány hatására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of B5G1BN Zajácz István FINAL.pdf] PDF
B5G1BN Zajácz István FINAL.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. November 22..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítás Zajácz István.pdf] PDF
Titkosítás Zajácz István.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (825kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap Zájecz István.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap Zájecz István.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (214kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Sarkadi Katalin_Zajácz_István.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Sarkadi Katalin_Zajácz_István.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (362kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája a gyógyszeripari marketingben, a Covid-19 járvány hatására bekövetkező változások bemutatása. Különösen kiemelve a digitalizáció előretörését és a digitális marketing szerepének kiemelkedését. A szakirodalmi áttekintőben összehasonlítást végeztem a járvány előtti és az azt követő időszakból származó hazai és nemzetközi publikációk között, majd gyógyszeripari marketing menedzserekkel végzett interjúk során igyekszem bemutatni hogyan vélekednek a hazai szakemberek a témáról.Végső konklúzióm, hogy a pandémia utat nyitott a gyógyszeriparban kevésbé elfogadott digitális marketing csatornák hasznosításának, azonban az ebben elkötelezett szakemberek feladata még hátra van, hogy megfelelően fenn is tudják tartani a fejlődés szintjét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális média, gyógyszeripar, gyógyszermarketing, koronavírus-járvány (COVID-19), online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:07
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet