Nagy Bálint (2023) Egy megye I.-es labdarúgócsapat üzleti- és marketingstratégiájának optimalizálása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Egy megye I.-es labdarúgócsapat üzleti- és marketingstratégiájának optimalizálása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (526kB) |
|
PDF
NB KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (312kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ Nagy Bálint .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (227kB) |
Absztrakt (kivonat)
„The Beautiful Game”, „o jogo bonito”, vagy magyarul, a Csodálatos Játék becenevet a labdarúgás világának egyik legismertebb alakjához, a brazil focista, Pelé nevéhez fűzhetjük. A labdarúgás nem csupán egy sport, hanem egy olyan intézmény, amely mélyen beágyazódott a kultúrába és a társadalomba. A futballcsapatok nem csupán a pályán harcolnak a győzelemért, hanem egyfajta közösséget is képviselnek, és gazdasági szereplőként is megállnak a lábukon. A kutatásom során megvizsgált megye I-es labdarúgó csapat sem kivétel ebből a dinamikából. Szoros érzelmi szál fűz egykori csapatomhoz, így szakdolgozatom különálló célja is, hogy kutatásommal segítsem őket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | labdarúgás, sportmenedzsment, szponzorálás, üzleti stratégia, üzletszerű sport, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:07 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |