Fekete Attila (2023) Fekete Attila - Szakdolgozat - R6J1FW A Café Frei marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Fekete Attila - Szakdolgozat - R6J1FW A Café Frei marketingstratégiája.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_231206_FeketeA_FFZs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (250kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_Fekete Attila.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (404kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Cafe Frei egy olyan paradigmaváltást mutat be a kávéiparban, amelyet érdemesrészletesebben megvizsgálni és értelmezni. Az erőteljes önmárka kiépítése és az azt követőönálló branddé válás számos tanulsággal szolgálhat a hasonló iparágak számára. Akávéfogyasztók körében kialakított kitartó népszerűségük mögött az állandótermékinnovációk, a különleges hangulatot árasztó kávéházaik és a piacot átfogó, határokatátlépő termékpalettájuk áll. Ezáltal nem csupán a kávézókban, hanem a kávéfogyasztás egészspektrumában jelen vannak és sikeresen hódítanak teret.Az egyedülálló franchise modelljük gazdasági szempontból is jelentős előnyöket kínál.Ez a modell megengedi a vállalkozásoknak, hogy rugalmasabban alkalmazkodjanak a piaciváltozásokhoz, miközben megtartják a márkaegységet és erősítik a helyi kapcsolatokat. ACafe Frei példája segíthet azon vállalatoknak és kutatóknak, akik mélyebben szeretnénekbetekintést nyerni az önmárkaépítés, a fogyasztói elkötelezettség fenntartása és az üzletimodell diverzifikálása terén rejlő lehetőségekbe. Az ilyen típusú elemzések segítségévelegyetemi szinten is mélyebben megérthetővé válhatnak azok a stratégiai lépések és üzletidöntések, melyek az adott iparágban a sikerességet elősegíthetik.Az ilyen komplex üzleti példák – mint a Cafe Frei esete – lehetőséget nyújtanak azelmélet és a gyakorlat összekapcsolására a szakdolgozat elkészítése során. A dolgozatban jóllátható, hogy az önmárkaépítés és az üzleti modell diverzifikálása kihívást jelenthet, de amegfelelő stratégiák és a piaci igények megértése révén hozzájárulhat a vállalatok hosszútávú sikeréhez, ahogy ez Frei Tamás esetében is pozitív kimenetellel végződött.A Cafe Frei példája azt mutatja, hogy az üzleti világban az innováció és a rugalmasságelengedhetetlen a fennmaradáshoz és a fejlődéshez. A Cafe Frei sikertörténete nem csupánegy vállalati siker története, hanem egy iparágat meghatározó példa arra, hogy az üzletiinnováció és az ügyfélközpontúság miként teremthet fenntartható versenyelőnyt, még egyolyan, elsőre kevésbé dinamikusnak tűnő piacon is, mint a kávézóké.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ármarketing, gazdasági stratégia, marketing, marketing terv, stratégiai marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:07 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |