Generációk az online térben

Czigler Dorka Rebecca (2023) Generációk az online térben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Czigler Dorka-AMK8GT.pdf] PDF
Czigler Dorka-AMK8GT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_ Czigler Dorka Rebecca.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_ Czigler Dorka Rebecca.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (105kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Czigler Dorka.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Czigler Dorka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (101kB)

Absztrakt (kivonat)

A generációk közötti különbségek a közösségi média használatában érdekes területet nyitnak a kutatások számára. Az idősebb generációk (Baby Boomer, X generáció) gyakran eltérő módon és célokkal használják ezeket a platformokat, mint a fiatalabb korosztályok (Y generáció, Z generáció), akik gyakran a szórakozás és az interakció eszközeként tekintenek rájuk, és ebből kifolyólag érdemes megvizsgálni a digitális fogyasztási szokásokat generációk szerint. A kutatások ebben a témakörben fontos hozzájárulásokkal szolgálhatnak a társadalom és az üzleti szektor számára egyaránt. A közösségi média platformok szerepe és jelentősége folyamatosan nő, és ez hatással van az emberek életére, kommunikációjára társadalmi kapcsolataira és fogyasztási szokásaikra egyaránt. Ezért fontos megérteni, hogy hogyan használják a különböző generációk ezt az eszközt, és milyen hatásai vannak ennek a használatnak a társadalomra. Valamint az üzleti szektor számára fontos megérteni, hogy a különböző generációk hogyan reagálnak a közösségi média tartalmakra és hirdetésekre. Ez lehetővé teszi számukra, hogy hatékonyabban kommunikáljanak a különböző korosztályokkal és pontosabban célozzák meg őket hirdetéseikkel és tartalmaikkal, ezáltal nagyobb online vásárlási forgalmat generálva.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, internetes reklám, közösségi média, online marketing, Y generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:07
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet