Czigler Dorka Rebecca (2023) Generációk az online térben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Czigler Dorka-AMK8GT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_ Czigler Dorka Rebecca.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (105kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Czigler Dorka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (101kB) |
Absztrakt (kivonat)
A generációk közötti különbségek a közösségi média használatában érdekes területet nyitnak a kutatások számára. Az idősebb generációk (Baby Boomer, X generáció) gyakran eltérő módon és célokkal használják ezeket a platformokat, mint a fiatalabb korosztályok (Y generáció, Z generáció), akik gyakran a szórakozás és az interakció eszközeként tekintenek rájuk, és ebből kifolyólag érdemes megvizsgálni a digitális fogyasztási szokásokat generációk szerint. A kutatások ebben a témakörben fontos hozzájárulásokkal szolgálhatnak a társadalom és az üzleti szektor számára egyaránt. A közösségi média platformok szerepe és jelentősége folyamatosan nő, és ez hatással van az emberek életére, kommunikációjára társadalmi kapcsolataira és fogyasztási szokásaikra egyaránt. Ezért fontos megérteni, hogy hogyan használják a különböző generációk ezt az eszközt, és milyen hatásai vannak ennek a használatnak a társadalomra. Valamint az üzleti szektor számára fontos megérteni, hogy a különböző generációk hogyan reagálnak a közösségi média tartalmakra és hirdetésekre. Ez lehetővé teszi számukra, hogy hatékonyabban kommunikáljanak a különböző korosztályokkal és pontosabban célozzák meg őket hirdetéseikkel és tartalmaikkal, ezáltal nagyobb online vásárlási forgalmat generálva.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, internetes reklám, közösségi média, online marketing, Y generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:07 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |