Otgonbayar Telmuun (2023) Launching a Brand into a New Market On the example of Hungarian men’s suit brand. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis_Telmuun_Last.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
OT BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (154kB) |
|
PDF
BA KM _Otgonbayar Telmuun_2023.12.10..pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (149kB) |
Absztrakt (kivonat)
This thesis explores the strategic approach to launching a men's suit brand into a new market, focusing on the context of Mongolia. The study delves into economic analysis, the men's suit market in Mongolia, and strategic entry approaches. Additionally, it investigates marketing strategies, including branding, brand equity, marketing mix, competitive advantage, and green marketing. The methodology encompasses both secondary and primary data collection methods, including online questionnaires and in-depth interviews. The results and discussions section evaluates primary data, analyzes the men's suit market, and examines media usage in Mongolia. The thesis concludes with proposals for market entry and summarizes the findings, emphasizing the significance of adapting to the dynamic Mongolian market.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business planning, marketing, men's suit, Mongolia, TITEM |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |