Trombitás Lili (2023) Unilever's CSR Initiatives and its Effects on the Company's Brand Image and Customers’ Purchase Decisions. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Trombitás Lili- Unilevers CSR Initiatives and its Effects on the Companys Brand Image and Customers’ Purchase Decisions.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Trombitás Lili.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (174kB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Katalin_Trombitás_Lili_2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (323kB) |
Absztrakt (kivonat)
As customers and stakeholders want businesses to play a more active role in tackling social and environmental concerns, corporate social responsibility is a crucial issue in today's business world.The purpose of this study is to examine Unilever's corporate social responsibility programs in Hungary with a particular emphasis on how these programs affect the company's standing and ability to compete and the connection between corporate social responsibility and purchase decisions. This study utilises a combination of primary research, and secondary literature review to examine sustainability, moral choices, and brand-centric decision-making. The thesis makes suggestions for continuous investment in sustainable practises and strategic communication.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | awareness, CSR, Purchase decisions, sustainability, Unilever |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |