Unilever's CSR Initiatives and its Effects on the Company's Brand Image and Customers’ Purchase Decisions

Trombitás Lili (2023) Unilever's CSR Initiatives and its Effects on the Company's Brand Image and Customers’ Purchase Decisions. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Trombitás Lili- Unilevers CSR Initiatives and its Effects on the Companys Brand Image and Customers’ Purchase Decisions.pdf] PDF
Trombitás Lili- Unilevers CSR Initiatives and its Effects on the Companys Brand Image and Customers’ Purchase Decisions.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Trombitás Lili.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Trombitás Lili.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (174kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Katalin_Trombitás_Lili_2024.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Katalin_Trombitás_Lili_2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (323kB)

Absztrakt (kivonat)

As customers and stakeholders want businesses to play a more active role in tackling social and environmental concerns, corporate social responsibility is a crucial issue in today's business world.The purpose of this study is to examine Unilever's corporate social responsibility programs in Hungary with a particular emphasis on how these programs affect the company's standing and ability to compete and the connection between corporate social responsibility and purchase decisions. This study utilises a combination of primary research, and secondary literature review to examine sustainability, moral choices, and brand-centric decision-making. The thesis makes suggestions for continuous investment in sustainable practises and strategic communication.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: awareness, CSR, Purchase decisions, sustainability, Unilever
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:06
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet