Az e-kereskedelem trendjei a Zara webshopjának példáján keresztül

Csiszér Cintia Gitta (2023) Az e-kereskedelem trendjei a Zara webshopjának példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Csiszér Cintia_ILS1DM- Szakdolgozat.pdf] PDF
Csiszér Cintia_ILS1DM- Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Csiszer_Cintia_Gitta_BA_KM_magyar_biralati_lap_KULSO.pdf] PDF
Csiszer_Cintia_Gitta_BA_KM_magyar_biralati_lap_KULSO.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap Csiszér Cintia.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap Csiszér Cintia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (212kB)

Absztrakt (kivonat)

Az e-kereskedelem dinamikusan fejlődő terület, amely a mai digitális világban új lehetőségeket teremt a vállalkozások számára. Dolgozatomban a webáruházakat, az e-kereskedelem trendjeit vizsgálom, különös figyelmet fordítva a Zara webshopjára. A Zara webshopjának elemzése során a felhasználói élményt, a webshop felépítését, funkcióit vizsgálom meg mélyebben.A dolgozatom szakirodalmi összefoglaló részében az e-kereskedelem fejlődését, különös hangsúlyt fektetve a magyarországi helyzetre és az elmúlt évek változásait szeretném bemutatni. Továbbá az e-kereskedelem trendjei és a webáruházak is mélyebb vizsgálat alá kerülnek a szakdolgozatban. A kutatás célja, pedig a Zara márka e-kereskedelmének áttekintése. A Zara egy neves márka, amely kiemelkedik a divatiparban betöltött szerepével és gyors reagálásával a legújabb trendekre. A Zara webshopját, azért választottam, mert közismert, hogy gyorsan reagál a divattrendekre és rendszeresen frissíti kollekcióit, ami rengeteg munkával jár. A divatipar rendkívül versenyképes, és szerintem érdemes megvizsgálni, hogy a Zara hogyan és milyen eszközökkel próbálja megelőzni a versenytársakat az online piacon. Mielőtt azonban rátérnék az elemzésre, fontosnak tartom bemutatni magát a márkát és történetét. A Zara webshopjának részletes elemzése és a kérdőívem segítségével a kutatásom kritikai szemmel tekint a márka online jelenlétére. Az elemzés nem csupán a bemutatásra, hanem értékelésre is összpontosít.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 5G, e-kereskedelem, marketing, mobiltelefonok, online értékesítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:06
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet