Csiszér Cintia Gitta (2023) Az e-kereskedelem trendjei a Zara webshopjának példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Csiszér Cintia_ILS1DM- Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Csiszer_Cintia_Gitta_BA_KM_magyar_biralati_lap_KULSO.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap Csiszér Cintia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (212kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az e-kereskedelem dinamikusan fejlődő terület, amely a mai digitális világban új lehetőségeket teremt a vállalkozások számára. Dolgozatomban a webáruházakat, az e-kereskedelem trendjeit vizsgálom, különös figyelmet fordítva a Zara webshopjára. A Zara webshopjának elemzése során a felhasználói élményt, a webshop felépítését, funkcióit vizsgálom meg mélyebben.A dolgozatom szakirodalmi összefoglaló részében az e-kereskedelem fejlődését, különös hangsúlyt fektetve a magyarországi helyzetre és az elmúlt évek változásait szeretném bemutatni. Továbbá az e-kereskedelem trendjei és a webáruházak is mélyebb vizsgálat alá kerülnek a szakdolgozatban. A kutatás célja, pedig a Zara márka e-kereskedelmének áttekintése. A Zara egy neves márka, amely kiemelkedik a divatiparban betöltött szerepével és gyors reagálásával a legújabb trendekre. A Zara webshopját, azért választottam, mert közismert, hogy gyorsan reagál a divattrendekre és rendszeresen frissíti kollekcióit, ami rengeteg munkával jár. A divatipar rendkívül versenyképes, és szerintem érdemes megvizsgálni, hogy a Zara hogyan és milyen eszközökkel próbálja megelőzni a versenytársakat az online piacon. Mielőtt azonban rátérnék az elemzésre, fontosnak tartom bemutatni magát a márkát és történetét. A Zara webshopjának részletes elemzése és a kérdőívem segítségével a kutatásom kritikai szemmel tekint a márka online jelenlétére. Az elemzés nem csupán a bemutatásra, hanem értékelésre is összpontosít.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 5G, e-kereskedelem, marketing, mobiltelefonok, online értékesítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |