Újonnan nyíló cukrászda marketingtervének megalapozása

Zsilina Enikő (2023) Újonnan nyíló cukrászda marketingtervének megalapozása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Zsilina_Eniko_VÉGLEGES.pdf] PDF
Szakdolgozat_Zsilina_Eniko_VÉGLEGES.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Zsilina Enikő Szakdolgozat Bírálat.pdf] PDF
Zsilina Enikő Szakdolgozat Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (349kB)
[thumbnail of Zsilina_Eniko_BA_magyar.pdf] PDF
Zsilina_Eniko_BA_magyar.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (354kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom fő esszenciája a cukrászdák magyarországi helyzetének részletes vizsgálata, különös hangsúlyt fektetvén az újonnan nyíló cukrászdák marketingtervének kidolgozásához szükséges specifikációk feltárása. A dolgozat központi kérdése, hogy melyek a legfontosabb alapvetések egy jól működő marketingterv megalapozásához. Részletes bemutatásra kerülnek a marketingterv legfontosabb elemei, a marketing mix elemei, illetve, hogy hogyan tudjuk sikeresen alkalmazni mindezeket a célok elérésének érdekében. A dolgozat kutatási szakasza során bemutatásra kerül két nagyon izgalmas interjú eredménye is, melynek során két nagy cukrászda tulajdonosát kérdeztem a témával kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingmix, marketingterv, piacelemzés, termékmarketing, új vállalkozás, vállalkozás indítása
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:06
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet