Zsilina Enikő (2023) Újonnan nyíló cukrászda marketingtervének megalapozása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Zsilina_Eniko_VÉGLEGES.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Zsilina Enikő Szakdolgozat Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (349kB) |
|
PDF
Zsilina_Eniko_BA_magyar.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (354kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő esszenciája a cukrászdák magyarországi helyzetének részletes vizsgálata, különös hangsúlyt fektetvén az újonnan nyíló cukrászdák marketingtervének kidolgozásához szükséges specifikációk feltárása. A dolgozat központi kérdése, hogy melyek a legfontosabb alapvetések egy jól működő marketingterv megalapozásához. Részletes bemutatásra kerülnek a marketingterv legfontosabb elemei, a marketing mix elemei, illetve, hogy hogyan tudjuk sikeresen alkalmazni mindezeket a célok elérésének érdekében. A dolgozat kutatási szakasza során bemutatásra kerül két nagyon izgalmas interjú eredménye is, melynek során két nagy cukrászda tulajdonosát kérdeztem a témával kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketingmix, marketingterv, piacelemzés, termékmarketing, új vállalkozás, vállalkozás indítása |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |