Lábas Regina (2023) Ohmnichannel és a digitális eszközök integrálása, és hatása a vevő kiszolgálási színvonalra, az IKEA Lakberendezési Kft. példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat 2023. 11.28 HIQBEW.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Labas.Regina.biralat.kulso.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (288kB) |
|
PDF
BA KM Lábas.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
Absztrakt (kivonat)
BevezetésNapjainkban a fogyasztói igények kielégítése egyre nagyobb kihívást jelentenek a vállalkozások számára. A digitális eszközök elterjedésével, az információ áramlás felgyorsulásával a vevői elvárások egyre magasabb igényeket követelnek. Dolgozatom központi témája az ohmnichannel és a digitális eszközök bevezetésének hatása a vevő kiszolgálási élményre, a versenyképesség tükrében. A szakirodalmi áttekintés és a kutatási kérdésekre kapott válaszok alapján, azokat a sikertényezőket kívánom bemutatni, amelyek az innovatív eszközök implementálásával és a korszerű technológia alkalmazásával igyekeznek a vásárlókat a középpontba helyezni a virtuális és a valóság eladóterében egyaránt. Az információs technológiai fejlesztések elengedhetetlen a vásárlói élmény nyújtásában, a felhasználóbarát platformok, a gyors és hatékony megoldások a tudatos vásárlás alapjai. A téma mélyebb áttekintése és az eredmények elemzése után arra a következtetésre jutottam, hogy a vevőkiszolgálási élmény fokozása a hosszútávú fennmaradásra törekvés egyensúlyával érhető el, ami a jövőre nézve a mesterséges intelligencia alkalmazásával valósítható meg. A mesterséges intelligencia új dimenziókat nyithat a vevőélményben a zöld ellátási lánc menedzsment szemlélettel, értéket teremtve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, ellátási lánc - ellátó hálózat, vásárlói elégedettség, versenyképesség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |