Ohmnichannel és a digitális eszközök integrálása, és hatása a vevő kiszolgálási színvonalra, az IKEA Lakberendezési Kft. példáján

Lábas Regina (2023) Ohmnichannel és a digitális eszközök integrálása, és hatása a vevő kiszolgálási színvonalra, az IKEA Lakberendezési Kft. példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat 2023. 11.28  HIQBEW.pdf] PDF
Szakdolgozat 2023. 11.28 HIQBEW.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Labas.Regina.biralat.kulso.pdf] PDF
Labas.Regina.biralat.kulso.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (288kB)
[thumbnail of BA KM Lábas.pdf] PDF
BA KM Lábas.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)

Absztrakt (kivonat)

BevezetésNapjainkban a fogyasztói igények kielégítése egyre nagyobb kihívást jelentenek a vállalkozások számára. A digitális eszközök elterjedésével, az információ áramlás felgyorsulásával a vevői elvárások egyre magasabb igényeket követelnek. Dolgozatom központi témája az ohmnichannel és a digitális eszközök bevezetésének hatása a vevő kiszolgálási élményre, a versenyképesség tükrében. A szakirodalmi áttekintés és a kutatási kérdésekre kapott válaszok alapján, azokat a sikertényezőket kívánom bemutatni, amelyek az innovatív eszközök implementálásával és a korszerű technológia alkalmazásával igyekeznek a vásárlókat a középpontba helyezni a virtuális és a valóság eladóterében egyaránt. Az információs technológiai fejlesztések elengedhetetlen a vásárlói élmény nyújtásában, a felhasználóbarát platformok, a gyors és hatékony megoldások a tudatos vásárlás alapjai. A téma mélyebb áttekintése és az eredmények elemzése után arra a következtetésre jutottam, hogy a vevőkiszolgálási élmény fokozása a hosszútávú fennmaradásra törekvés egyensúlyával érhető el, ami a jövőre nézve a mesterséges intelligencia alkalmazásával valósítható meg. A mesterséges intelligencia új dimenziókat nyithat a vevőélményben a zöld ellátási lánc menedzsment szemlélettel, értéket teremtve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, ellátási lánc - ellátó hálózat, vásárlói elégedettség, versenyképesség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:06
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet