A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac, prémium szegmens

Borsi Gergely (2023) A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac, prémium szegmens. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac,prémium szegmens - Borsi Gergely - DX60U2.pdf] PDF
A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac,prémium szegmens - Borsi Gergely - DX60U2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Borsi Gergely magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Borsi Gergely magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (208kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_1.doc Borsi Gergely.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_1.doc Borsi Gergely.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)

Absztrakt (kivonat)

Manapság az emberek életét jelentős mértékben befolyásolják az általuk fogyasztott termékek és azok reklámjai és az ígéretek, melyeket ezek a termékek tesznek. A márkák fontos eszközök, amelyek egy szervezet küldetését, hitvallását képviselik. Ezért a márkamenedzsment szerepe napról napra tovább erősödik. Az előző évek eseményei negatív hatással voltak szinte minden szektorra, így az autóipart is rosszul érintette a pandémia, majd a napjainkban is zajló orosz-ukrán háború és azok gazdasági vonzatai. Ennek okán a marketing eddiginél is jelentőségteljesebb lett a szervezetek életében. Mindezek tükrében dolgozatom elsődleges célja a marketing hatásának vizsgálata volt az autómárkák világában. Továbbá a fogyasztók tapasztalatit, véleményét térképeztem fel a témával, az aktuális helyzettel kapcsolatosan.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kasza Lajos
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autóipar, autókereskedelem, magyar autópiac, márkastratégiák, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:06
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet