Borsi Gergely (2023) A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac, prémium szegmens. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac,prémium szegmens - Borsi Gergely - DX60U2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Borsi Gergely magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ új_1.doc Borsi Gergely.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
Absztrakt (kivonat)
Manapság az emberek életét jelentős mértékben befolyásolják az általuk fogyasztott termékek és azok reklámjai és az ígéretek, melyeket ezek a termékek tesznek. A márkák fontos eszközök, amelyek egy szervezet küldetését, hitvallását képviselik. Ezért a márkamenedzsment szerepe napról napra tovább erősödik. Az előző évek eseményei negatív hatással voltak szinte minden szektorra, így az autóipart is rosszul érintette a pandémia, majd a napjainkban is zajló orosz-ukrán háború és azok gazdasági vonzatai. Ennek okán a marketing eddiginél is jelentőségteljesebb lett a szervezetek életében. Mindezek tükrében dolgozatom elsődleges célja a marketing hatásának vizsgálata volt az autómárkák világában. Továbbá a fogyasztók tapasztalatit, véleményét térképeztem fel a témával, az aktuális helyzettel kapcsolatosan.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autóipar, autókereskedelem, magyar autópiac, márkastratégiák, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |