A Theodora Immuno termékcsalád piaci pozíciójának elemzése

Barota Boglárka (2023) A Theodora Immuno termékcsalád piaci pozíciójának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of BarotaBoglárka_Szakdolgozat_végleges.pdf] PDF
BarotaBoglárka_Szakdolgozat_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 20..

Download (831kB)
[thumbnail of Titkositas_jo.pdf] PDF
Titkositas_jo.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (579kB)
[thumbnail of BaroraBoglárka_BA_KM_magyar_bírálati_lap_KÜLSŐ_GyÁ.pdf] PDF
BaroraBoglárka_BA_KM_magyar_bírálati_lap_KÜLSŐ_GyÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (293kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Barota_Boglárka_Kovács_A.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Barota_Boglárka_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (213kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Theodora Immuno termékcsalád piaci pozícióját vizsgálom. Ezt a termékcsaládot idén vezette be a Szentkirályi Magyarország Kft., a cég portfóliójának bővítése, illetve a Theodora márka megreformálása céljából. A termékcsalád összességében véve nem mondható túl sikeresnek. Kutatásom célja, hogy feltárjam a sikertelenség okait. Mindemellett javaslatokat szeretnék tenni arra, hogy hogyan ettől eltekintve hogyan lehetne vagy lehetett volna sikerre vinni a termékcsaládot.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ízesített ásványvíz, marketing, márka, márkaépítés, márkamenedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:06
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet