Barota Boglárka (2023) A Theodora Immuno termékcsalád piaci pozíciójának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
BarotaBoglárka_Szakdolgozat_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 20.. Download (831kB) |
|
PDF
Titkositas_jo.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (579kB) |
|
PDF
BaroraBoglárka_BA_KM_magyar_bírálati_lap_KÜLSŐ_GyÁ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (293kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Barota_Boglárka_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (213kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Theodora Immuno termékcsalád piaci pozícióját vizsgálom. Ezt a termékcsaládot idén vezette be a Szentkirályi Magyarország Kft., a cég portfóliójának bővítése, illetve a Theodora márka megreformálása céljából. A termékcsalád összességében véve nem mondható túl sikeresnek. Kutatásom célja, hogy feltárjam a sikertelenség okait. Mindemellett javaslatokat szeretnék tenni arra, hogy hogyan ettől eltekintve hogyan lehetne vagy lehetett volna sikerre vinni a termékcsaládot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ízesített ásványvíz, marketing, márka, márkaépítés, márkamenedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |