Lakó Aletta Antónia (2023) Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra és szerepe az újmédiában. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Szakdoga PDF végleges.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
![]() |
PDF
LakoAlettabiralatilapKULSO.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (309kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Lakó_Aletta_Antónia_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
Abstract
A dolgozat kutatásának témája az influencer marketing vizsgálata körül forog, különös tekintettel az influencerek és a márkák illeszkedésére (’fit’) valamint a fogyasztói magatartásra gyakorolt hatására. Az influencer marketing kiemelkedő reklámstratégiává vált, ahol az influencerek kulcsszerepet játszanak a fogyasztói megítélés, preferenciák és a vásárlási döntések alakításában. Ahogy a reklám világa a digitális korszakban folyamatosan fejlődik, a marketingesek és a hirdetők számára egyre fontosabbá válik az influencer-brand kapcsolatok dinamikájának és a fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásának megértése.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói magatartás, hitelesség, influencer, influencer marketing, közösségi média, marketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Depositing User: | User Archive |
Date Deposited: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Last Modified: | 2024. Feb. 20. 15:05 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |